Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Heb eindelijk de knoop doorgehakt en de velgen van Crum gekocht.  :D Van de week es zien hoe het staat en dan komen er ook foto's. Morgen ook eens informeren naar een verlagingsset.

100nx driver

word erg netjes met verlagingsset,velgen en sportkit

twinturbo

Hoop in februari toch ook mijn sportkit te kunnen monteren ja. Ligt al een half jaar in de weg.  ;)

patrick100nx

Netjes wat ik hier hoor ;) het zal wel allemaal netjes staan als dat klaar is... ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Crum

zal netjes staan denk ik zo.. ;)

verder heb ik ook nog wel een verlagingsset..60/40 met aangepaste schokdempers ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

twinturbo

Vind alleen 60/40 te laag denk ik.  ;) Wil een beetje comfort overhouden en met een fatsoenlijke snelheid over drempels kunnen.

DJ Ramonski

Na ... maand toch besloten om ze te kopen. Je had het er al over toen je hier was in November :P
Gaat er goed uitzien :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

twinturbo

Heb vandaag geen tijd gehad om ze der onder te zetten. Moest een auto kopen voor mijn broer. Maar heb ik heb ze der effe voor gezet voor een indruk. Daarnaast wil ik ze ook eerst mooi oppoetsen. De wagen zelf kan trouwens ook wel een wasbeurt gebruiken.

patrick100nx

Dat staat erg leuk en netjes ;) Ga je die rode viekantjes ook nog wit maken, of niet?

twinturbo

Op termijn wil ik dat misschien wel doen. Vind dat niet zo mooi zo. Moeten alleen nog wel naafstickers op en heb nu witte gekregen. Ik weet niet of ik dat wel mooi vind.

sander_100nx

patrick100nx

Citaat van: twinturbo op 30 dec 2008 - 16:47
Op termijn wil ik dat misschien wel doen. Vind dat niet zo mooi zo. Moeten alleen nog wel naafstickers op en heb nu witte gekregen. Ik weet niet of ik dat wel mooi vind.

Ik denk dat het wel erbij past hoor ;) gewoon even er bij houden,, desnoods met een plakkertje vast zetten voor ffies en dan van een afstand bekijken.. ;)

Crum

bekende velgjes ;D

zou trouwens t rode vlakje niet wit doen, aangezien het dan opvalt dat het niet strak is gezet maar nog een los vlakje..eerder ook zwart o.i.d.

en tja..verder nog een stukje verlagen.. ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

twinturbo

Of misschien dezelfde kleur als mijn carrosserie.