Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Gisteren de eerste open kilometers gemaakt. Motortje en versnellingsbak deden het prima. Van de week even een beurtje en dan is ie hopelijk klaar voor nog eens 5000 km.

Rens


Wilhelminaoord

mooi dat hij het weer prima doet ;D

twinturbo

Net even de olie en filter gewisseld. De bak lekt op een sensor. Deze was kletsnat dus het is wel serieus.

Ook nog een keer gewassen. Van de selfwash was ie niet helemaal schoon geworden vorige week.

twinturbo

#379
Vandaag is mijn nx alweer 10 jaar in mijn bezit. Is toch een lange tijd waarin veel is gebeurd. In het begin wilde ik em standaard houden. Maar toen ik eenmaal de club had gevonden zijn er toch wat dingetjes aan gebeurd. 



Zo zag ie er in 2005 uit.


Het begon met een ms-design achterklep spoiler. Daarna witte velgen en verlaging.


Toen kwam er een sport-kit.


Van de zomer nog een mooie reis naar zweden gemaakt.


Recente foto in de garage wachtend op wat komen gaat.


Nu staat ie in de garage en zal een dezer dagen geschorst worden. De apk is verlopen. Hiervoor moeten de dorpels worden aangepakt. Dat zal een langlopend verhaal worden.

Rens

Jouw 100NX heeft heel wat andere auto's zien komen en zien gaan. ;)

DJ Ramonski

Inderdaad. En volgens mij leven nog redelijk wat NX'en voort in jouw NX, toch?
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

twinturbo

Gister geprobeerd om mijn nx te starten na ruim anderhalf jaar stilstaan. Helaas wilde dat niet lukken. Even liep die vrij netjes maar daarna sloeg die af. En wilde niet meer aanslaan. Van het weekend maar es kijken waar dat aan kan liggen. Oude benzine misschien? Hoop em nog es door de APK te slepen.

Knight100nx

Inmiddels weer aan de praat gekregen?

twinturbo

nieuwe benzine der in gooien heeft geholpen. Het was starten en lopen. Netter dan die ooit heeft gedaan na lang stilstaan. Heb em ff warm laten draaien in de garage.
Dat was trouwens al meer dan een maand geleden. Verder is er nog niets gekomen van de plannen die ik had. Zal waarschijnlijk volgend jaar pas zijn dat er wat gaat gebeuren. Heb nu te veel onderhoud aan het huis wat moet gebeuren.

themacpie

dat ken ik ook... plannen met hopen, maar het leven loopt niet altijd volgens plan... ach komt wel in orde, mooi dat ie nog steeds lekker draait!!!
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Zeurdoos

En Harold heb je hem nog steeds ?? Komt hij nog terug op de weg voor een JAE misschien ;) (ik wil er weer een keer naar toe gaan samen mee Roy)  8)