Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Vanavond een gedeelte van het interieur weer terug gemonteerd. Heb nu een interieurfilter. En hier foto's wat ik allemaal gedaan heb.

Mijn nieuwe antenne die weer inschuift.

De ventilor motorunit met de losgemaakte klep.

Mijn interieurfilter van een oude panty gespannen over de inlaat. Ben ik van de rotzooi van de berkenbomen verlost.

Hier weer terug gemonteerd in de auto. Ik zal hem alleen wel elk jaar schoon moeten maken.

En ik heb mijn kachelbedieningspaneel vervangen. Alleen is er een stukje afgebroken waar de kabel van de klep aanzit. Dus nu heb ik er nog niks aan dat de klep weer gangbaar is aangezien de kabel erafschiet.

Crum

onder de parafan (die kap onder de ruitenwissers) zit de luchtinlaat voor het interieur..ik heb er zelf nog geen, maar de bedoeling is dat daar ook nog een keer een panty overheen gaat..dan is het ook een stuk makkelijker schoon te maken en hoeft niet t halve dashbord eruit ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

twinturbo

Dat klopt maar kreeg die kap der niet af zonder hem te slopen. En je hoeft alleen je dashboardkastje en de kap rechts dernaast der uit te halen. Daarachter nog een stang en dan kan je der al makkelijk bij. Dus vindt het zo goed.

twinturbo

Vandaag maar eens naar de spuiter geweest. Hij had mijn bumpers al twee weken gespoten liggen. Het ziet er erg netjes uit. 8) Nu alleen nog netjes monteren. Dat gaat alleen niet zo snel gebeuren. Eerst wil ik mijn auto geheel oppoetsen en een beurt plus APK geven. Dan ga ik over een week of twee de boel proberen te monteren.
En ik heb vandaag mijn sub weer terug geplaatst. Dat klinkt een stuk beter.

patrick100nx

Heel netjes,, zal hem goed staan! :D

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

grover

Dit komt helemaal goed. Ziet er keurig uit.

TimTube

Houd er ff rekening mee dat ik de eerstvolgende meeting alles stiekem ff op mn eigen auto monteer ;D

100nx driver

ziet er netjes uit en alleen maar beter dat het 2 weken heeft kunnen drogen, dan beschadig je minder snel de lak tijdens monteren

keesissan

netjes ben benieuwd naar het eind resultaat

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

Diembo

Keep on smiling, keep on living!

DJ Ramonski

Gaaf man :D Laat je de standaard voorbumper ook nog strak maken voor het monteren?
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

twinturbo

Dank voor de reacties.

Citaat van: DJ Ramonski op 13 mei 2009 - 23:09
Gaaf man :D Laat je de standaard voorbumper ook nog strak maken voor het monteren?

Hoezo dat. Volgens mij ligt er in het rijtje ook een originele bumper die vers gespoten is. Behalve waar dan de kentekenplaat hoort.  ;)

DJ Ramonski

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

~*Angel*~

Ziet er  erg netjes uit.
Zal je nxje goed gaan staan
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.