Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Vandaag is mijn nxje weer goedgekeurd.  :D Alleen kreeg ik wel een opmerking dat ik iets aan mijn dorpels moet doen. Er zit een gat in maar is nog geen afkeur. Dit kwam niet echt als een grote verrassing maar toch. Dus ook mijn nxje ontkomt niet aan de lasdokter.  :(

Zeurdoos

Ag rik weet er wel raad mee ;) (kom je ook eens in friesland) ;) maar gefeliciteerd mee je apk ;)

Rik

ik zou er niet mee wachten tot je er weer voor zit , want het kan hard gaan .
Spreek uit ervaring ;)
Maar iig gefeliciteerd met je APK .
500SEL

patrick100nx

Nou idd gelijk doen!!! echt waar,, het gaat onwijs hard als je het laat rusten :o en das zonde van deze mooie NX..

maja gefeliciteerd met je APK man ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

DJ Ramonski

Gefeliciteerd :D
En direct die plek laten behandelen door de chirurgische handjes van Rik ;) Of van iemand anders natuurlijk :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

twinturbo

Dank voor de reacties. Ik wou eigenlijk wachten tot een toekomstige restauratie. Maar ik laat dit toch maar even eerder oplossen. Ik zal eerst eens mijn oom er naar laten kijken of die der wat mee kan.  ;)

Jeroen330

Hey kerel,

Gefeliciteerd met je APK! Ziet er netjes uit! Ook he gespoten bumperset! Érg gaaf!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

~*Angel*~

Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

100nx driver

gefeliciteerd met de apk

en eerst lassen en daarna sportkit monteren ?

twinturbo

Eerst sportkit monteren en daarna lassen.  :P Het is de bedoeling om eerst  de boel te monteren zonder kit. Ga in ieder geval volgende week eens kijken of ik wat kan monteren.

Rik

waar zit de roest precies ? Misschien een fotootje van de roest ?
500SEL

twinturbo

Toevallig dat ik der een tijd geleden al foto's van gemaakt heb. Het zit voor het achterwiel aan de achterkant van de felsrand. Aan de andere kant begint die ook te komen maar is het gat nog kleiner. Verder zijn er wel meer plekjes aan de bodem en bij de dorpel aan de bovenzijde. Maar die zijn nog geen apk punt.

twinturbo

Vandaag mijn nieuwe voorbumper erop gezet. Wat een gekloot zeg. Ben niet geheel tevreden zoals het er nu uitziet. Hij gaapt een klein beetje aan beide zijden en bij de motorkap is de naad niet helemaal gelijk. Maar dit is een stuk beter dan de vorige bumper waar een scheur in zat en de lak helemaal gebarsten was. En het kleurverschil valt  mee.

Oude bumper deraf. Fijn dat mijn auto zo hoog staat.

Mijjn bumperbalk met de afdruk van de trekhaak van een toyota corolla. Heb deze met zinkspray een beetje bijgewerkt omdat de bumperbalk qua roest beter is dan de andere twee die ik nog heb liggen. Bij een eventuele restauratie wordt dit aangepakt.

Oud en nieuw. Ook in de nieuwe zitten gaatjes van de kentekenplaat. Maakt geen zak uit want der komt nog een sportbumper voor.

En het eindresultaat van de sleuteldag van vandaag. Ik schrok toen ik deze foto zag want de balk onderin hangt toch wel erg scheef. Weet niet wat ik daaraan ga doen. Misschien wel gewoon deronderuit en racegaas in de sportbumper.

En ik heb vanavond weer wat te doen. Ik gooide net per ongeluk al mijn foto's tot drie maanden geleden van mijn album. Dus dat ga ik toch proberen te repareren.  :P

Zeurdoos

Dat grilletje inderdaad lekker der uit en race gaas of zo in de sport bumper (zou wel zwart nemen en niet da op zichtige zilvere) ;)

kimmm

Ziet er strak uit met de nieuwe voorbumper ook fijn dat die door de apk is gekomen.
Mag k vragen waarom je hem zo hoog heb staan?