Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

sander_100nx

Dat zijn de betere berichten ;)

twinturbo

Mijn fuseekogelhoes was gescheurd en ik heb dat proberen te vervangen. Het demonteren lukte goed maar het vastzetten van de hoes kreeg ik niet voor elkaar. Hij wilde niet om dat kleine klote randje blijven hangen en schoot er dus bij het bewegen van de kogel er weer af. Nadat mijn auto 4 weken op vier assteunen heeft gestaan wegens tijdgebrek, heb ik toch maar besloten om hem naar de garage te brengen.

Gelukkig is het lek nu verholpen. Hij lekte via het rechterachterraam. De kitlaag was gedeeltelijk van de ruit losgelaten. De ruit viel er nog net niet uit. Hij zat alleen nog vast op enkele plekken aan de onderzijde en bij de deur.
Vandaag kon ik dus eindelijk mijn clubstickers op de auto plakken. Deze lagen al meer dan een maand op de plank.

Nu ik vakantie heb kan ik eindelijk aan een audioproject beginnen. Heb de Kenwood KDC-W7541U op het oog. Daarnaast wil ik nieuwe speakers en wellicht een sub. Ga dinsdag eens kijken bij een caraudiospeciaalzaak.

Murcielaygo

Ik heb sinds kort de KDC-W7537U in mijn auto en die bevalt me ERRUG goed, zeker in combinatie met mijn iPod.

Enige "probleem" dat ik ermee heb is dat bij het aangekoppelen van een iPod die meteen voorgeschakeld wordt.
Ik heb mijn nano "vast" in de auto en na een dag of een nacht stilstaan start deze dus op als ik de raiod aanzet,
waardoor die denkt dat de iPod wordt aangekoppeld en dus wordt voorgeschakeld.

Maar verder is het echt een fijne radio, dus ik verwacht dat die 7541 dat ook is...

twinturbo

Sinds gisteren heb ik een sport bumperkit gekocht. Het paste maar net in de nx.

Nog even de nx'jes van Gaby en Rachel en die van mij.

Hij moet nog in de juiste kleur gespoten worden, maar kon het niet laten om hem er toch eens even op te zetten.

~*Angel*~

Hey Harold,

Staat hem goed hoor  ;D
Nog wel even in de goede kleur.

Groetjes
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

Gijsie20

Heb je ook de complete skirts?Mis 2 delen...

twinturbo

Die twee delen mis ik inderdaad. Ik weet niet of dat nu wel of niet mooi is.

Gijsie20

Mooiste is met  :P Maarja..los zal je ze niet vinden. Heb je nog zo'n flapje voor over die gaten net boven je dorpel? Staat zo wel een beetje raar iig.

twinturbo

Die flapjes heb ik nog, maar daar zal een stuk geslepen moeten worden. Anders past het niet. Het plan is om die dan ook in kleur te doen. Verder denk ik dat ik het onderste gedeelte van de achterbumper zwart laat spuiten. Maar dat moet ik nog even shoppen zodat ik dat kan beoordelen. Zag dat in de folder en dat lijkt me wel mooi. Alleen oogt mijn uitlaat nu niet mooi meer. 

Zeurdoos

Staat hem goed hoor zeker als het dadelijk in kleur is :D

breugeltje

super man nu nog effe wat verfen en dan is hij nog mooier ;D
Honda Del Sol ESI Daytona 97"

b18c spec 98 type r word rustig opgebouwd
en zal rond de 230 wiel pk's gaan

Ransom

ik ben benieuwd als het in de juiste kleur is. Ziet er wel goed uit.

DJ Ramonski

Succes met het spuiten ervan :D Hoop dat ze de kleur goed treffen, maar dat zal wel lukken.

Btw, kom je zondag nog?

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

dannydehaan

Staat m mooi hoor. ff een standaard vraag, waar ga je m laten spuiten?
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

twinturbo

Dank voor de reacties.
Ga hem laten spuiten bij een kennis van een oom van mij. Mijn klepspoiler heb ik daar ook laten spuiten en hierbij is haast geen kleurverschil. Bij een kleurnummer horen ook drie kleuren. Een normale, een lichtere en een donkerdere. Ik hoop alleen dat de kit in dezelfde kleur kan, want er zitten nu al twee verschillende tinten op.

@DJ Ramonski
Kom inderdaad naar limburg zondag.