Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Nou ik heb vandaag mijn afstandsbediening van de cv aangesloten en ook een knipperrelais.  :D
Ik heb de knipperlichtsturing aangesloten achter de alarmlicht schakelaar. Omdat ik daar dan toch bezig was heb ik de plus ook achter de alarmlichtschakelaar aangesloten. Omdat de alarmlichten altijd moeten kunnen branden zal hier altijd stroom op staan. Om naar de accu te gaan was de draad ook veel te kort.

Verder heb ik een nieuwe kofferbodem gemaakt. Omdat mijn speakerkabel naar de sub erg kort is, heb ik de versterker tijdelijk op de bodem vastgeschroefd. Trouwens van de week gemerkt dat de sub niet zwaar genoeg is om vanzelf te blijven staan. Van de week dus maar wat balkjes op de bodem schroeven.

breugeltje

Honda Del Sol ESI Daytona 97"

b18c spec 98 type r word rustig opgebouwd
en zal rond de 230 wiel pk's gaan

twinturbo

De tentamenweek is achter de rug en morgen heb ik eindelijk weer eens wat tijd om wat aan mijn nx te doen. Hopelijk morgen alle kit uit de sport kit.

Vandaag een pakje gehad. Heb nu een setje met knipperlichtsturing en de mogelijkheid om de kofferbak aan te sluiten.

Heb nu ook een andere afstandsbediening. Hier is ie dicht.

En zo komen de knopjes te voor schijn.

100nx driver

die afstandbediening is wel vet.

maar wat kost zo trunkrelais setje ?

twinturbo

Die kofferbakopener kost 20,50.
Moet alleen nog even bedenken waar ik dat ding het beste aan kan sluiten.

100nx driver

als je de achterkant van de bekleding weg haald zit er een stangetje van je sleutelgat naar je slot en daar kan die op ;)

twinturbo

Das waarschijnlijk een goed idee. Dank u. Zal morgen eens kijken hoe ver ik kom.

DonJunior

Whahahhaa die afstandsbediening vind ik echt top!!!
Brushed Aluminium met Slide functie.. geniaal!!  8) ;D

DJ Ramonski

Wanneer bouw je in? Kan ik het zondag misschien al bewonderen :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

patrick100nx

Netjes ;) net een een slidephone ;D ;D Je brengt me wel op ideën, is wel handig zo'n achterklep opener

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

twinturbo

Zondag toen ik naar huis reed deed mijn radio en mijn cv niks meer. Dat is gelukkig opgelost door de stekkers los te nemen en er weer terug in te steken.

Het eerste wat ik gisteren heb gedaan is mijn reservewiel vastzetten. Dat ligt al vier jaar los in de auto.

Daarnaast ben ik bezig geweest aan de kofferontgrendeling. Dat kan dus niet aan dat stangetje want het slot kan alleen draaien als er een sleutel in zit. Maar ik ga het wss vastmaken aan de kabel die naar je deur loopt.

Ook had ik het zondag erover met ramon dat de hond niet in de auto wil. Nou heb ik dat gisteren ook geprobeerd en ik kan eindelijk eens met de hond op pad.

DJ Ramonski

Heb je daarvoor mijn bank erin moeten zetten of is het ook zo gelukt?
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

twinturbo

Nee je bank zit er niet in. Aan de ketting stapt ie zo in. Echt vreemd. Maar de bank is nu wel helemaal vies.

twinturbo

Na een aantal avonden klussen heb ik mijn kofferontgrendeling eindelijk werkend.  :D Heb een beugeltje laten maken dat aan de bouten van de achterbumper vastzit. Hierachter zit het motortje. Vanaf het motortje loopt een staalkabeltje naar de slotontgrendeling.
Het werkt nog niet helemaal perfect en ik moet de kabeltjes nog wegwerken. Daarnaast moet de beugel nog netjes worden gemaakt.

En ik moet mijn achterbank der nu uitslijpen aangezien er een bout is dolgedraaid.  >:(

edit.

Dit is waarschijnlijk ook mogelijk met een motortje dat je eventueel overhebt uit de set van spy. Heb nu wel de kofferontgrendeling gekocht maar een motor voor in de deur zou sterk genoeg moeten zijn. Je moet dan wel een staalkabel vastmaken aan de lip van de kofferontgrendeling. Je kan het motortje niet aan de stang vastmaken die door de sleutel wordt bedient. Het slot kan niet draaien als er geen sleutel in zit.

Rik

Ziet er wel geinig uit , wil wel es in het echt zien hoe dat werkt .
500SEL