Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Zo, vandaag even boodschappen gedaan voor mijn audio. Komt een setje in van JBL. Voor een 16 cm composet, achter een tweeweg 13 cm speaker en in de koffer een sub en versterker. Vrijdag komt er dan nog een headunit bij van Kenwood.

Wordt een leuke klus om dat netjes ingebouwd te krijgen.

100nx driver

ga je wel dynamat of wat anders gebruiken ?

ik heb van de week het verschil gehoort tussen wel een geen dynamat. echt een verschil tussen dag en nacht :o

veel sucecs met alles inbouwen ;) ga je alles zelf aansluiten ?

twinturbo

Je bedoelt het dempen van de deur enzo. Ben ik in een later stadium van plan. Ik wil dit nu eerst eens aansluiten en luisteren hoe het klinkt.

Zeurdoos

DonJunior

Wooowwww leuk spul gekocht hoor!! JBL fan!! (hier nog een)  ;D
JBL en Pioneer..  ;D

dannydehaan

Citaat van: twinturbo op 30 jul 2008 - 21:36
Je bedoelt het dempen van de deur enzo. Ben ik in een later stadium van plan. Ik wil dit nu eerst eens aansluiten en luisteren hoe het klinkt.

Ik zou het gelijk doen als ik jou was, ben je gelijk van het hele gezeik af. Als ik de reacties hoor.....
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

DonJunior

Plus dat het handiger en makkelijker.. het is een werkje van een halve middag.. maar anders moet je straks alles nog een keer eruit halen en openschroeven...

twinturbo

Moet ik het eerst nog wel hebben hé. Vandaag trouwens mijn radio opgehaald. Vandaag ga ik beginnen met de kabels trekken en dan volgende week de speakers inbouwen en dan ook maar meteen dempingsmateriaal bestellen.

breugeltje

dan hoop ik voor je dat je niet teveel tegen slag krijgt
en uiteraard veel plezier met in bouwen 8)
Honda Del Sol ESI Daytona 97"

b18c spec 98 type r word rustig opgebouwd
en zal rond de 230 wiel pk's gaan

DJ Ramonski

Leuk setje :D Twijfel zelf nog tussen een volledig Pioneer set of JBL.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

twinturbo

Nadat ik vanmorgen mijn radio had opgehaald is het makkelijkste deel nu klaar. De nieuwe radio zit op zijn plek.

Deze radio zat erin toen ik hem kocht. Nadat ik mijn JVC had verkocht in juni had ik deze tijdelijk terug erin gezet.

En dit is de nieuwe.  :D De foto is in het donker genomen en dus niet optimaal. Het is de Kenwood KDC7541U. Ben benieuwd naar het geluid dat hij produceerd wanneer de hele set speakers erin zit.

xaveN

Ziet er goed uit ;) ja die ene met cassette viel me zondag ook al op  :P

Rik

500SEL

twinturbo

klinkt zonder dat er fatsoenlijke speakers aanhangen al een stuk beter.  ;)

Morgen ga ik verder met het vervangen van de achterspeakers. Deze komen gewoon op de radio en dus niet via de versterker.