Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

Zeurdoos

TimTube

Ja met die 17" daaronder lijkt het al snel Big Foot, maar ik dacht dat Harold em nog wel wou gaan verlagen maar dat kan ik fout hebben.

kimmm

Dat begrijp ik ook wel dat het de orginele hoogte is.
Bedoelde meer in de zin waarom die nog zo hoog staat. :P

Crum

Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

TimTube

lucus

Citaat van: Zeurdoos op 31 mei 2009 - 21:05
Dat grilletje inderdaad lekker der uit en race gaas of zo in de sport bumper (zou wel zwart nemen en niet da op zichtige zilvere) ;)

neem wit gaas, past mooi bij je velgen
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

TimTube

Wit gaas wordt wel heel snel zwart volgens mij :P

Zeurdoos

Juist geen wit gewoon zwart da staat veel netter :P

twinturbo

Ik heb vandaag de voorzijde helemaal gepoetst en in de was gezet.  :D Hopelijk heb ik tijd om volgende week de achterzijde te doen en dan komt de sport kit derom. En ik weet nog niet of ik der gaas in ga doen maar als dat gebeurd gewoon zwart. Anders valt het veel te veel op.

Hij staat inderdaad nog steeds op originele hoogte. En dat ziet er met deze 16 inch velgen echt niet uit. Ik wilde hem begin dit jaar al gaan verlagen maar ik wist niet goed wat ik wilde. Ik wacht nu tot ik mijn geld terug krijg van rbcartuning voor een set die niet meer geleverd kan worden. Daarna ga ik een weitec set in duitsland bestellen.

Zeurdoos

Je kan hem ook gewoon bij jora in oud gastel bestellen (schilt je weer in de verzend kosten)
http://www.jora.nl/

twinturbo

Weet niet of der douanekosten bijkomen maar dat lijkt me niet. En dan is het inclusief verzenden goedkoper in Duitsland.  :P

twinturbo

De sport kit hangt der eindelijk onder. Hij moet alleen nog wel  een keer met kit goed vastmaakt worden want hij staat nog wel hier en daar open.
Heb gisteren nog geen foto's gemaakt. Die komen vanavond als ik tijd heb.

Rik

500SEL

TimTube