Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

De Nissan 100Nx 2.0 van richardwbb

Gestart door richardwbb, 05 sep 2009 - 02:04

Vorige topic - Volgende topic

ries19

leuk die velgjes. 1 vraag. waarom staat jou auto op standje offroad buggy? je heb toch schroefset. dus weet ik maar 1 ding te zeggen:   ZAKKEN GEK!!!!!!!!!!!! :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

richardwbb

Citaat van: ries19 op 08 aug 2010 - 20:07
leuk die velgjes. 1 vraag. waarom staat jou auto op standje offroad buggy? je heb toch schroefset. dus weet ik maar 1 ding te zeggen:   ZAKKEN GEK!!!!!!!!!!!! :P

Ik zal er een over je hoofd trekken, ok? :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

SR20DE

euh waar is je mooie nieuwe voorruit nu?

enne is t niet verstanddiger om dat kabeltje van de lambda omhoog te doen (gelijk vanaf de lambda)hij gaat nu eerst een stukje omlaag. is leuk met drempels of zoiets. is je draadje straks afgeschuurd of afgetrokken.

en je  klauwen moet je goud maken  :P nog een goude tand en we kunnen s naar manbo 8)

maar denk als ze beetje zilver of blackchroom zijn dat ze t mooiste zijn.

Sa_Reno

Hoe zijn die raamlijstjes verwijderd bij Ries en hoe ben jij (of Gaby) aan de klipjes gekomen?
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

ries19

1 vraag weet ik. die klipjes komen overal en nergens vandaan want ik had er niet genoeg :P whaha rich kom ff op msn ik moet je ff spreken dikke :P

richardwbb

@SR20DE De voorruit staat bij Piet. Kabeltje van de lambda zit inderdaad niet supernetjes, dat kan beter. Maar echt uitsteken onder de pan doet hij ook niet. Het zit er flut ingebouwd want hij moet nog in de RVS pijp eindigen, die lambda. Mambo, ammenooitnie, wordt ik altijd uitgekeken en aan die dames daar mag je ook al niet komen. :P Velgen zijn inderdaad chroom en zwart. Beetje kermis... Als ik ze wil verkopen weet ik wel aan wie ik ze het eerste zal aanbieden ;D

@Zeurdoos Ik zelf dacht ook aan geel of gewoon rood, ik heb het in mijn bol gekregen denk ik door dat chroom :P Maar dikke kans dat ik het gewoon zwart maak, veilige kleur. Kleur van de auto lijkt mij ook wel wat maar dat zal er wel niet zijn in remklauw verf.

@Sa_Reno Ik had 6 raamlijsten en 2 op de auto. Daar bleven uiteindelijk 3 nette van over, waarvan de bijrijderskant 2 keer ongeschonden was qua rubberrandjes en 1 bestuurderskant nog wel te kitten was. De rest was gekruld en dermate vervormd dat mischien met verwarmen en kitten nog wel wat was te doen. Overigens kan je raamlijsten enkel met kit er op krijgen. Dat ik precies genoeg klemmetjes had is echt mazzel hebben lijkt mij, dat geeft wel aan hoeveel er kaduuk waren. Ik weet niet wie bij ries19 de raamlijsten heeft verwijderd? Netjes gedaan! ;D

@ries19 ... :P

Edit @Sa_Reno Hoe ze er af moeten gehaald worden weet ik eerlijk gezegd nog niet, bij het slopen ging dat heel makkelijk, dat lag al zo goed als los en bleef weinig van over.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

SR20DE

dingen moet je ook gewoon nieuw kopen. want plastic beugeltjes drogen op en breken snel.
lijsten moet je eraf halen door ze naar achteren te schuiven.

maar kzie dat rich beetje blind is. klauwen gewoon zilver of donkerder zilver maken. is wel mooi
en donkerder worden ze toch al

oh en geel: Neeeeeeeeeeeee dat ziet er echt niet uit, dan kan je ze nog beter roze doen

ries19

Sa_Reno

Citaat van: SR20DE op 09 aug 2010 - 18:16
dingen moet je ook gewoon nieuw kopen. want plastic beugeltjes drogen op en breken snel.
lijsten moet je eraf halen door ze naar achteren te schuiven.

maar kzie dat rich beetje blind is. klauwen gewoon zilver of donkerder zilver maken. is wel mooi
en donkerder worden ze toch al

oh en geel: Neeeeeeeeeeeee dat ziet er echt niet uit, dan kan je ze nog beter roze doen

Dingen = klemmetjes?

Ik heb het laatst ook geprobeerd maar die zijn niet los te krijgen
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

Dagobert

Richard,ramen moet je aan de proffesionals overlaten :P En zo'n raamband plakken is tog niet zo moeilijk :D

richardwbb

Nou zoals die remtang bij ries19 er uitziet, zo wil ik het dus niet ;D

Geel is ook behoorlijk opvallend natuurlijk, maar waarom rood? Ik las ergens op internet omdat die kleur het beste zou houden op remtangen. Maar zelf denk ik van ja ze zijn roodgloeiend of zo.

Maar ik houd het even in gedachte, zwart is sowieso ook een optie, kleur van de auto ook, maar dat is denk ik niet te krijgen en roze, dat dan maar niet, maar zeker weten doe je zoiets nooit haha.

Ik zal even kijken naar de zilver en donkerzilver of wat dan ook. Het zit zo, dat mij meerdere malen is opgevallen dat mensen zeggen hee heb je schijven rondom? Waarom ze dat zeggen geen idee, bijzonder is het niet. Overigens de opmerking je hebt trommels achter was ik ook bekend mee.

@Sa_Reno dingen= raamlijsten zelf. Dat koop ik bij voorkeur niet nieuw, dat soort prijzen jagen je de winkel uit welke Nissan hanteert. Laatst had ik een klant voor mij bij de dealer, was zijn Micra spiegelglas van zijn zijspiegel gejat zei die. Dat spiegeltje koste 22 euro bij de Nissan. Waarom geen 89 denk ik dan.

@Dagobert Ja zo wordt ik er zelf geen he!! Raamband plakken ging ook prima, maar met 120 in de regen en ruitenwissers was FLAPPERDEFLAPPP en foetsie. Terwijl het met 100 de 50 kilometer er voor probleemloos ging. Autostyle meuk ook ;)

ries19

Zeurdoos

CiteerRaamband plakken ging ook prima, maar met 120 in de regen en ruitenwissers was FLAPPERDEFLAPPP en foetsie. Terwijl het met 100 de 50 kilometer er voor probleemloos ging. Autostyle meuk ook

Tja maar goed dat je dus ook de droog tijd weet van een raamband ::) (wat dus zo'n 12 uur is) ::)

Ja ik heb het ook zo geleerd  ;D ben er ook al op de snelweg verloren  ;D