Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

De Nissan 100Nx 2.0 van richardwbb

Gestart door richardwbb, 05 sep 2009 - 02:04

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Ja klopt er is een w5w lampje stuk. Na kapotte dynamo en gezellig bezoek van anwb, je zou het haast  :spinsmile: willen maar die snelweg met dat verkeer dat ook geen ene bal ken zien met een berg of zee van rood licht  :nee:

Ach, wat ik je wel wil laten weten, schuur jij je massa of massa's of fix jij dash lampjes of denk je wel eens over een start en laadsysteem, laat dan maar iets horen (niet noodzakelijk hier in dit topic, ben elders prima vindbaar), want heb 't verhaal voor je met defecte lampjes en nee 't was geen kerstboom 't was een mobiliteits en veiligheid dingtje  ;D

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Evil 100nx

Wist niet of je t al wist na al die jaren op t nx forum maar je gti is highport geen low port  ;)
SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

richardwbb

ah mij goed jij gemarkeerd @ antwoord. Ik heb een low port dan wel goed te zien ook maar dat betekent high port intake cam wens  :loveit: Mag wat kosten (kerst) maar niet 350 voor een set als JWT gebruikt 400 is
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Evil 100nx

Ik snap even je antwoord niet ?
SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

richardwbb

Ik ga voor de agressievere nokkenas van de twee en laat het even in het midden ik vind mijn Nx echt een low port en

Evil 100nx

Andere nokkenassen hebben niks te maken of je een highport of lowport heb

Het heeft te maken met je injectoren die je zie ziet boven het inlaatspruitstuk bij een low port zitten ze eronder

Het schijnt zelf te zijn dat de inlaatnokkenas van highport meer vermogen geeft bij een low port ipv andersom

Maar dat terzijde ik heb zelf Tomei nokkenassen 256 graden  voor een sr20det erin liggen en dat verschil is zeker merkbaar

Voor een sr20de zijn toch de jwt s4 nokkenassen de beste naar mijn ervaring

SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

richardwbb

Das mij nu wel duidelijk Roderick wat een mooi antwoord ben blij dat het in mijn topic staat

richardwbb

themacpie

Whut???? Heb jij een VVL erin gelepeld????  :D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

richardwbb

themacpie

met de solenoids intake en ramtam erbij  ;D
is die andere auto denk ik zo... ook die van jou of van een bekende hier?
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

richardwbb

Ja mijn Nx door mij vandaag door wasbox platinum

https://www.autoweek.nl/auto/101157/volkswagen-arteon-20-tsi-190pk-r-line-business/
bleart wel goed hoor maar niet snel genoeg op alles behalve opties

Rooky

richardwbb

Vandaag de schroefset nog wat bijgesteld en het kan nog beter, vermogen komt leuk op de weg en rijdt rechtuit maar het trekt enorm bij schakelen.

Daarna even flink de poets er op  ;D