Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

grover

Tie-wrap - Wikipedia
Een tie-wrap (ook wel kabelbinder of bundelbandje) is een type bevestigingsmateriaal dat in het bijzonder bedoeld is voor het snel en eenvoudig aan elkaar ...
nl.wikipedia.org/wiki/Tie-wrap - In cache - Vergelijkbaar

twinturbo

Maandag even naar rotterdam geweest om daar in de haven wat rond te kijken. Ook nog even gebruik gemaakt van de 4x4 look van mijn auto. Heb even een stuk onverhard gepakt op de maasvlakte. Ook nog even een paar fototjes van mijn autotje gemaakt tussen de schepen door.

Dit is onder andere waarvoor ik kwam. Een rainbowende sleephopperzuiger. Niet de meest mooie foto. Was met de grootste zoom die ik heb op mijn lens.

Nog even een update. Mijn nxie zal pas volgend jaar omlaag gaan als ik der een andere auto naast heb. Heb geen zin om elke keer voor een drempel af te moeten remmen. Mijn nxie wordt gepromoveerd tot daily aangezien ik vanaf volgende week 120 km per dag ga rijden.
Volgende week eveen een beurtje geven . Daarnaast gaan trouwens na JAF de velgen deronderuit en ook de skirts gaan der even af. Der moet nog wat gelast worden.

Zeurdoos

Mooie foto's hoor kerel en kwa verlagen betreft als je hem gewoon rond 35mm naar beneden haalt hoef je echt niet teremmen voor drempels sterker nog met die kit kan je zelfs met 60/40 nog gewoon vol over de meeste drempels ;) (misschien waard om er toch nog eens over na tedenken) ;)

Jurgen

Citaat van: Zeurdoos op 26 aug 2009 - 21:43
... sterker nog met die kit kan je zelfs met 60/40 nog gewoon vol over de meeste drempels ;) (misschien waard om er toch nog eens over na tedenken) ;)

Goed voor je schokbrekers ja...
Renault Megane 1.6 Cabriolet Franse Rommel Edition
Honda CBR600 Plastic Raket

DJ Ramonski

De NX staat er nog steeds mooi bij :D De sportkit doet hem echt goed
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

Citaat van: Jurgen op 27 aug 2009 - 09:49
... sterker nog met die kit kan je zelfs met 60/40 nog gewoon vol over de meeste drempels ;) (misschien waard om er toch nog eens over na tedenken) ;)

Kerel drempels zijn altijd slecht voor je schokbrekers of je auto nou hoog of laag staat slecht is het toch wel ;)

Knight100nx

tenzij je er als een slak over kruipt xD dan zal het wel meevallen aangezien een schokbreker zo tijdens het rijden ook genoeg te doen heeft

twinturbo

Thanks mannen. Hij blijft voorlopig toch hoog. Ga echt niet elke drempel als een slak nemen. En de meeste drempels zijn hier in het dorp niet eens zo hoog. Maar ik vind comfort even belangrijker dan looks. Volgend jaar zien we wel weer verder.  ;)

Pietjuh

met een sportkit en 40mm op de voorkant naar beneden kun je echt overal overheen, als je voor weitec veren kiest lever je niet eens zoveel aan comfort in, kies je daarentegen voor eibach veren (zoals ik) dan ga je de kiezels wel voelen :D
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Knight100nx

60/40 is toch voor 60mm naar beneden en achter 40?

wat heb jij dan piet?

Jurgen

Citaat van: Zeurdoos op 27 aug 2009 - 17:23
Citaat van: Jurgen op 27 aug 2009 - 09:49

Kerel drempels zijn altijd slecht voor je schokbrekers of je auto nou hoog of laag staat slecht is het toch wel ;)

Weet niet hoe snugger jij bent maar je hebt het over 'vol' over de drempels, scheelt dus echt wel of je je snelheid aanpast aan die puist op de weg of dat je vol gas geeft hoor.
Renault Megane 1.6 Cabriolet Franse Rommel Edition
Honda CBR600 Plastic Raket

Zeurdoos

@ jurgen zeiken doe je niet in iemands anders topic :P

Pietjuh

Citeer60/40 is toch voor 60mm naar beneden en achter 40?

wat heb jij dan piet?

40 voor achter 0, met 17" eronder staat dat best netjes.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

TimTube

Supervette pics man, heel mooi!

En dat verlagen, tja, ik snap je redenen wel, dus wacht er maar lekker mee :)