Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

En dat je daarnaast dat jij toch ook even de moeite nemen om te vermelden wat er weer verbeterd is.  :yum: Iedereen zou een Nx topic moeten maken, bijhouden, want dat kost echt geen moeite. Dat ik er in mijn eigen topic een uitgebreid verhaal (met foto's) van maak dat is al bekend.

Je eigen Nx topic bijhouden is een sterk punt bij een eventuele verkoop, (hoewel ik weet dat jij daar net als ik niet over nadenkt), maar aan de datum bij het bericht is af te lezen dat het betrouwbare informatie is en stukken beter te lezen dan een stapel facturen.

Gefeliciteerd met de apk  xD Ik verwacht dat ik er morgen eentje heb.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Auto is sinds gisteren geschorst.
Niet zoveel km gereden dit jaar, slechts 1850.
Komt door allerlei omstandigheden, slecht weer op de dagen dat ik kon rijden, of zo warm dat open rijden ook niet ideaal is, andere auto van de zaak enz.

richardwbb

Dat is inderdaad niet veel.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Weinig spannends te melden. Afgelopen zaterdag de auto weer onder het stof (letterlijk) vandaan gehaald. Accu erin, 10-15 seconden startmotor laten draaien, en daarna weer lopen als een zonnetje. :-)
76.000 km nu op de teller.

Alleen is het stationaire toerental bij warme motor te laag.

13 maart was het trouwens 10 jaar geleden dat ik de auto heb aangeschaft. Time flies...

HarriePekel

Tijd vliegt inderdaad, heb het automaatje ook al wat jaren nu, al heel wat km's afgelegd ook.
Te laag in toeren, kan van alles zijn, zelfs de computer  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

richardwbb

Kan je de stationair aanpassen bij een ga16ds? Niet zoals met ga16de dat die in timing mode moet?

Rens

Ja, met de throtle adjusting screw kan je stationair regelen. Blz EF & EC-154 van het WPH

Rens

Weer een jaar APK erbij. :-)

richardwbb

Toe maar! :pompom:

Was er nog een opmerking of punt?

Rens

Ja, de bak lekt wat olie, waarschijnlijk bij de carterpakking.

Rens

Voor de duidelijkheid, nr 11 op het plaatje

Ik heb alvast maar een nieuwe besteld bij Amayama. :-)

richardwbb

Oh en wie gaat dat doen  ;D

Rens

Nou, ik denk Bandenservice Klazienaveen, waar de auto ook in onderhoud is.  :P

Rens

Pfff, de pakking ligt blijkbaar volgens de track and trace al sinds 19 oktober bij de Nederlandse douane.  :o

richardwbb

Echt he. Even door de rontgen en ze weten zeker dat het niet iets is wat nog nader onderzocht zou moeten worden. Maar je weet 't nooit, hoewel ik bij autodoc dus vaak zat meer dan vijf dagen wacht terwijl de vervoerder 2 dagen claimt (vanaf dat 't bij hun geregistreerd is) hoorde ik van een heel aardige chauffeur die ook een kwartiertje was komen kijken naar mijn auto's waar eentje aardig uitelkaar lag, dat dit deze keer kwam omdat er een paar flessen olie waren gebarsten en daarom de hele zending een tijdje vertraging had want schoonmaken. Terwijl je gewoon zo de pakketjes kan uitleveren die er gewoon nog goed uitzien zou je zeggen.