Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Weinig nieuws eigenlijk. Vorige maand heb ik de auto gestart en ben ik weer begonnen met rijden. :-)

Rens

Saai, maar kan alleen maar melden dat de auto weer een jaartje APK heeft, en waarschijnlijk de rest van het jaar in de garage blijft.  :)

HarriePekel

Geen najaarsrit?
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Rens

Hm. Even kijken wat het weer doet. De auto is al schoon en droog, klaar voor de winterslaap.

Rens

Citaat van: Rens op 23 okt 2010 - 18:33
Ik kreeg vandaag een pakketje met inhoud van TNT :)

Deze ga ik eens met aangenaam weer mooi schoonmaken en schuren, en er een mooi kleurtje aangeven.  :)
Deze gaat weer terug naar de vorige eigenaar, ik deed er toch niks meer mee.  ;D

Zeurdoos

Das wel echt grappig  8)

richardwbb

Was dat een veerpootbrug die op een carburatuer paste? ???
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Afgelopen weekend was het mooi weer, dus heb de auto maar weer eens tot leven gewekt.  :)

Rens

Eerste APK-ronde niet doorgekomen. Ashoes poreus, stuurhuisrubber zit los, en ergens is een massapunt gecorrodeerd. Het kon slechter  :P

richardwbb

Een ashoes mag niet gescheurd zijn. Poreus is niet lek. Maar ik zou het moeten nakijken in de apk regels (wat mij vaak lukt maar niet altijd).

Loszittende stuurhuisrubber kan weer vast te zetten zijn met druk op de juiste plaats. Als er geen aanvullende eisen zijn dat zou dat kunnen plakken maar dat moet wel nagekeken worden in de regels.

Wat was het punt met de gecorrodeerde massa?  De staat van de massa is geen afkeurpunt, de eventuele gevolgen (slechte lichtbrengst bijvoorbeeld) zijn wel afkeurpunten.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Ze hebben me het lijstje laten zijn, maar niet allemaal exact onthouden. En misschien is die ashoes nu nog niet lek, maar dan zit het er wel aan te komen.

richardwbb

Nou ja het zijn wel dingen om in orde te brengen als je van plan bent meer dan een jaar door te rijden.

HarriePekel

Rubbers gaan als eerste af helaas.. maar weinig bijzonders gelukkig  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Rens

Alles gefixt, mag weer een jaar rondrijden ermee :-)