Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Na ruim 12 jaar tijd voor een nieuwe radio-met-extra's, om een beetje bij de tijd te blijven.  8)

HarriePekel

Houd je ogen wel op de weg a.u.b. NX kan helaas niet uit zichzelf rijden  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Rens

Als je bedoelt, DVD kijken, wie dat doet tijdens het autorijden mag van mij een levenslange rijontzegging krijgen  ::)

En verder ben ik al gewend aan zo'n scherm in de auto  ;D

richardwbb

Heb je geen youtube voor een aktie foto  :yum:
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Je bedoelt een fillempie van het eruit en er weer in schuiven? ;)

Edit: bij deze

Uit- en inschuiven van scherm

Dimmen van scherm bij inschakelen verlichting

richardwbb

Alleraardigst apparaatje.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Nieuwe remblokken, remschijven, remvloeistof en remslangen. De 100NX kan er voorlopig weer tegenaan.  ;D

richardwbb

Rens

Afgelopen weekend heb ik dagrijverlichting gemonteerd. Natuurlijk zou ik gewoon overdag dimlicht aan kunnen doen, maar dan krijg ik problemen met het scherm van de radio, dat valt dan niet af te lezen.
Aangesloten volgens voorschrift:
- ze gaan aan als de motor gestart wordt, en uit als de motor stopt.
- Bij een grootlichtsignaal blijven ze aan.
- ze gaan uit zodra je de normale verlichting voert (stads-, dim- en grootlicht).

richardwbb

Rens

Ik kon alles monteren en aansluiten zonder permanente veranderingen. Alleen de aansluiting die ziet of de normale verlichting brandt moest ik op een draadje van de stadsverlichting solderen, daar moest ik het de kunststof bescherming iets verwijderen.

Rens

Gisteren heb ik het eerste wat langere ritje van het seizoen gemaakt.  8)

Rens

1,5 week geleden na 3 maanden stilstand de auto weer eens gestart. De motor sloeg bij de tweede poging al aan, en liep gelijk als een zonnetje. Daarna nog wat meer wind in de banden gedaan, en het eerste ritje gemaakt. Gisteren was ik bij een lokale spuiterij voor een offerte voor het ontroesten en spuiten van de achterklep. Ze waren vol geestdrift over de 100NX. Je ziet ze niet veel meer, en afgezien van de roestplek bij de achterruit ziet de auto er aardig netjes uit.  8)

Tussen al die grote moderne hokken best wel een kleine auto :-P (valt me nu pas op dat er veel witte kentekens te zien zijn, maar dit is toch echt bij de Jumbo in Klazienaveen).

HarriePekel

Volgens mij komen er steeds meer tevoorschijn  :clown:
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)