Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

Jelte

Tuurlijk wel ! Je bent toch al gek aan het doen gewoon doorzetten 😊
Nissan 100 NX 1.6    2012-2017
Volvo 440 1.8i          2017-2018
Nissan 100 NX          2018-heden

Rens

Ik zeg ook niet dat ik het niet doe, moet alleen zien hoe het allemaal uitkomt met tijd en privé en zo :P
Eerst maar de woonruimte op orde krijgen, en wat andere zaken regelen en rechttrekken. ;)

Knight100nx

die schijfremmen heb je nog wel wat werk aan om die helemaal netjes te maken, als ze er eenmaal onder zitten ligt ie in iedergeval weer een stuk strakker op de weg met die PU rubbers :D

Rens

En ze is weer wakker. Beetje nukkig door een lege accu, maar daarna als een zonnetje lopen. :)

En ze mag vanaf vandaag op haar nieuwe plek staan. In de winter geen ijs en nattigheid, in de zomer geen hete zon en hagelstenen. :P

themacpie

netjes, baasje en nx een nieuw onderkomen :)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

HarriePekel

En een hoop, hopenlijk fatsoenlijk geparkeerd toezicht  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Rens

Nog een paar foto's van een zonnig maar koud ritje paar weken geleden (uiteraard wel de verwarming aangehad)

patrick100nx

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Rens

En de dag voor Japfest heb ook weer eens wat gedaan. Het hitteschild tussen kat en motor rammelde steeds meer.

Auto omhoog. Mooie droge werkplek, alleen de belichting is belabberd :P

En de verwijderde zooi

HarriePekel

Zooi? dat ding  had een functie... sloperd  :P ;D
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

themacpie

tja, een rammelfunctie :p

heb het ook jaar en dag zonder gedaan, enne niks verbrand onderin hoor ;)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rens

Valt weinig te melden hier. Ik zie nu dat ik sinds half maart al 3000 km gereden heb. :P Maar daar is een auto ook voor, rijden. ;)

Rens

Schopperdeschop.

Vanavond een paar keer zo snel opgetrokken dat het handremlampje gewoon ging branden. :P
Ik zag naderhand dat het niveau van de remvloeistof richting minimum is gegaan, en dat vooral links de blokken aardig op zijn. Doordat ik dan optrok, ging alle vloeistof naar achteren en werd er waarschijnlijk een sensor of zo geactiveerd.

Wordt nu echt tijd voor de grote remopfrisbeurt:
- nieuwe blokken vóór en revisie remklauwen
- verse remvloeistof
- trommelremmen achter vervangen door schijfremmen. De remklauwen van deze set moeten ook nog gereviseerd, en de schijven ontroest worden.

luc2572

Mooi man :)
Zou je goede duidelijke foto's kunnen maken omtrend de remmen swap achter?
Deze staat ook nog altijd op mijn verlang lijstje :)

Rens

Ik weet niet of ik in de gelegenheid ben om er foto's van te maken. Ik denk dat ik het laat doen.