Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100nx 1600i 16v Opmaken

Gestart door ReplayGiino_, 29 jan 2011 - 22:54

Vorige topic - Volgende topic

ReplayGiino_

Net m'n voor + Achterbumper en m'n spoiler geschuurd en ontvet, alles staat klaar voor de lak.
Morge ben ik niet op m'n werk, ik hoop dat de spuiter morge begint met afplakken (dit doen ze na de uren)
En misschien woensdag morgend spuiten, anders woensdag avond.

We zien wel, fotoo's zullen zeker volgen wanneer het zover is. ;)

ReplayGiino_

gistere is m'n wagen gespoten, LAAAANGE dag gehad, vandaag vroeg eruit, zodat ik hem uit de spuitcabine kon halen en overal papier, plastic en plakband eraf kon doen, deze avond beetje aan het monteren geweest (voorbumper, achterbumper, spoiler, pinkers, afdekplaatjes tussen de motorkap en de raam en m'n ruitenwissers.
Morge na het werk heb ik andere plannen dus de deuren en dergelijke zijn voor maandag en dan neem ik hem mee naar huis en dan neem ik het interieur onderhande! =)

Paar fotoo's :

Dat zijn al een paar fotoo's van m'n wagen rondom gespoten! =)

Enjoy !!

themacpie

Dit wordt weer een hele mooie NX  ;)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Belg

SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

ReplayGiino_

BTW :

Zo staat hy er nu bij :

patrick100nx

Het is echt een onwijs dikke kleur :D :D, heerlijk, Erg netjes man,, ben benieuwd als ie helemaal klaar is,, wel ff goede show foto's maken dan he ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

twinturbo

Dat ziet er weer lekker strak uit.  8)

ReplayGiino_

Dank jullie :d !
Ik zal zeker nog betere foto's maken, maar het interieur is totaal uitgeleefd dus dat moet/wil ik nu nog onderhande nemen, dus daar zullen ook nog fotoo's van volgen ;)

Maandag ga ik de deuren eop schroeven, dan komt hy naar huis, alle bagetten komen er dan weer terug op en dan begin ik aan het interieur ;)

ReplayGiino_

morgen de deuren monteren, spiegels bevestigen en dergelijke, daarna naar huis rijden, en het interieur erin hangen, de bagetten plakken en dan is hy weer 'compleet', dan ga ik de radio + boksen erin steken ^^

themacpie

Citaat van: Rens op 23 okt 2011 - 21:40
Wat zijn bagetten?

Lees "(sier-)strips"  ;D Da's Vlaams hé mensen  8)

ReplayGiino_

Citaat van: Rens op 23 okt 2011 - 21:40
Wat zijn bagetten?

Jha, sierstrips. geen 'harde broodjes' voor een 'smoske of 'broodje frikandel'' van te make ;) xD

Sorry, ik zal er op letten in het vervolg, ik ben het gewoon om 'bagetten' te zeggen.
Excusi :)

themacpie

ach, werkt andersom ook hier... lees hier al maanden iig en snap het nog steeds nie wa het wil zeggen  :-\