Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100nx 1600i 16v Opmaken

Gestart door ReplayGiino_, 29 jan 2011 - 22:54

Vorige topic - Volgende topic

ReplayGiino_

Spuitplamuur staat erop !
even laten uitdampen en uitharden en dan slissen, grondverf en lak+vernis erop en klaar !!! :)

ReplayGiino_

voor de geïnteresseerde, m'n wagen staat klaar voor de lak, Foto's plaats ik niet meer, is niet nodig vind ik
aangezien er alleen maar slechte commentaar kan gegeven worden precies :)

ParaChris

Jammer, je doet erg je best aan je wagen en hebt eigelijk geen slecht commentaar gekregen!

Resultaat is ook altijd heel netjes geweest, dus foto's zie ik graag ;)

Knight100nx

Begrijp het stukje van slechte commentaar ook niet echt, als je je best doet en het ziet er ook nog eens goed uit kan er haast geen slechte commentaar gegeven worden, en al zal er iemand slechte commentaar geven, wat dan nog?

Ik zou graag foto's willen zien hoor.

michxtreme

er zullen altijd mensen op t forum zijn die slecht commentaar geven, keuze is nog altijd aan jou of je daar wat mee doet of niet he ;)
maar weet zeker dat t vakwerk is :)
The only limit is your own imagination

ReplayGiino_

foto's komen er een van de dagen op dan ;)

patrick100nx

Kijk das mooi, want ik ben wel benieuwd hoor!! :)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

richardwbb

Ik ook.

Als wij ook maar ergens de kans zien om je nog beter te maken in je werk, dan zullen wij dit niet laten. ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ReplayGiino_

M'n nx'ie in de spuitplamuur :) (blijkbaar heb ik nog geen fotoo's wanneer hy geschuurd is?? (raar) die volgen nog wel hoor! :)

De Motorkap was gescheurd tijdens het dichtgooien hiervan (er lag nog iets onder)

Dag 1 dat die kapot was en hy zit weeral gemonteerd ;) fast fix :p

staartbek

ik weet niet hoe relevant mijn reactie nog is, maar ik geef hem toch

spuitplamuur duurt 90 dagen voor hij volledig is uitgehard, na 21 dagen zakt hij niet verder terug.
het probleem als je der frisse spuitplamuur binnen deze 3 weken gaat schuren is dat ie naderhand nog blijft zakken en dus niet het gewenste resultaat geeft.

verder moet je ook absoluut niet buiten komen met de auto, want de spuitplamuur zuigt zich helemaal vol met vocht, wat na het afsluiten met grondverf,basis en blanke lak, zich weer een weg naar buiten werkt en dan krijg je bobbels op je lak

verder moet ik zeggen dat je knap bezig bent, lijkt mooi strak te worden zo

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Ginko

ReplayGiino_

Citaat van: staartbek op 20 apr 2011 - 12:57
ik weet niet hoe relevant mijn reactie nog is, maar ik geef hem toch

spuitplamuur duurt 90 dagen voor hij volledig is uitgehard, na 21 dagen zakt hij niet verder terug.
het probleem als je der frisse spuitplamuur binnen deze 3 weken gaat schuren is dat ie naderhand nog blijft zakken en dus niet het gewenste resultaat geeft.

verder moet je ook absoluut niet buiten komen met de auto, want de spuitplamuur zuigt zich helemaal vol met vocht, wat na het afsluiten met grondverf,basis en blanke lak, zich weer een weg naar buiten werkt en dan krijg je bobbels op je lak

verder moet ik zeggen dat je knap bezig bent, lijkt mooi strak te worden zo

Ok, dank je, ik denk dat ik er wel meer dan 21 dagen mee gewacht heb hem te schuren dus :)

Belg

Ik zie hier enkel maar goede reacties eigenlijk, kan ook niet anders, als je alleen al je eerste post bekijkt!
groet. Vanwaar in België zijt ge ergens?
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

ReplayGiino_

Citaat van: Belg op 20 apr 2011 - 19:23
Ik zie hier enkel maar goede reacties eigenlijk, kan ook niet anders, als je alleen al je eerste post bekijkt!
groet. Vanwaar in België zijt ge ergens?

Prov. Antwerpen (Dessel) en jij? :)
Btw: dank je :)

Belg

SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km