Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100nx 1600i 16v Opmaken

Gestart door ReplayGiino_, 29 jan 2011 - 22:54

Vorige topic - Volgende topic

Belg

Zoals ik het opmaak is hij nog niet gekeurd. Maar van en naar de garage waar hij wordt hersteld (hij werkt in een garage meen ik, dus dat komt goed uit :p) mag je rijden..
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

ReplayGiino_

nee, niet gekeurd, maar maandag avond word hy weer gekeurd, en normaal dit keer wel groen :)

En ik rijd inderdaad naar en van de garage (waar ik werk) :)

ik heb in tussentijd m'n auto nog eens gaan afstomen, misschien zie je nu dat hy verlaagd is, en dus lager hangt :) :

Beetje stoom die het beeld wazig maakt

M'n vriendin die het heeft overgepakt om m'n auto'tje te wassen :)

En ik heb een trui laten maken voor mij, kijk maar ;) :

Voorkant:

Achterkant:

NICE eh!? :)

Marous

~I'm in love with my car~

ReplayGiino_

Citaat van: Marous op 15 mrt 2012 - 20:58
Ja! Kick! :D

haha, je kan ook zelf trui'tjes e.d maken, hoodies opzoeken op google, .nl is het als ik me niet vergis
En ik heb nog een vestje laten maken met mijn en m'n vriendins initialen op, echt vet :)
Kun je mooie dingens op maken  :)

Marous

Mijn vriendinnen (en ik stiekem ook, maar dan minder fanatiek) zijn nogal Twilight fan. Dus ja, ik heb een trui met de tekst "what a marsmallow" home made :P

ReplayGiino_

ReplayGiino_

Heb gistere bij themacpie het zwarte interieur gaan ophalen, de zetels en achterbank zijn al gemonteerd,
De rest word in de loop van volgende week gemonteerd.
Morge nog even mijn uitlaat er volledig uithalen en oplassen, mijn einddemper was er al afgevallen, heb ik terug netjes opgelast, maar nu zit ik ergens vooraan met een gat, de pakking lijkt me nog in orde te zijn dus laten we morgen maar eens kijken wat het wel is.
heb van mechelen tot dessel gereden, maximum 90 (geen autostrade gereden) man, wat een hoop lawaai, en niet willen optrekken, ik hoop dat m'n uitlaat er toch nog redelijk goed uitkomt en dat het morge de laatste keer is die te moeten repareren.

Ik zal wanneer ik de tijd en zin heb foto's plaatsen van het interieur, uitlaat e.d. op het forum plaatsen, maar nu ga ik mijn oogjes dicht knijpen. morge word het voor mij vroeg dag :)

Greetings!

Marous

ReplayGiino_

en ik heb het heel druk :$

Heb er vandaag m'n radio + boxen in geplaats, alleen nog boksen in m'n deuren plaatsen en de sub-woofer.
Maar jha, voor de rest heb ik niet stil gezeten, heb ook gaan rond zien voor velgen maar nog geen gevonden die mij aanstaan.
ben dan een testrit gaan doen ook, en heb kletterende ruzie met m'n ouders dus 'zucht' ..
Het leven is niet gemakkelijk enzo, dan klungelen we maar de hele dag aan de auto eh! ;)

Belg

Is hij nu eigenlijk al gekeurd en ingeschreven?
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

ReplayGiino_

ja inderdaad, met de verlaging.
Ik rijd er al paar maanden mee rond :)
Ben zelfs al aangehouden door undercover cop's

MAAR ik had niks misdaan, ik was in m'n recht, een dikke verwende BMW was in fout =)