Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

verbouwing yellowflash 100NX

Gestart door yellowflash, 31 okt 2010 - 18:44

Vorige topic - Volgende topic

yellowflash

Citaat van: Ricardo op 03 nov 2010 - 21:54
Leuk die neon, heb hier thuis ook nog 2 buizen liggen nog steeds eens monteren  :$

Heb je van die goedkope namaak xenon shit der in of daadwerkelijke goede ? Ik had eerst ook zoeits der in maar zag der echt geen reet mee.

Succes verder.....

Nog ff een filmpje maken van hoe je uitlaat klinkt  >:D
nee heb niet de echt xeon maar zie er wel goed mee beter dan met me orgineele lampjes >:D
ik zal ook nog eve een lijstje maken met wat ik nog allemaal ga en moet doen aan me auto  ;D
tunne your car to the max or wreck it trying

Mimi

ziet er zeker netjes uit!
succes met je project
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

yellowflash

eve weer een kleine update heb mijn midden console en mijn teller een nieuw kleurtje gegeven

ik zit nu te kijken of ik de rest van mijn dash ook een kleurtje zal geven  en wat voor kleurtje dat dan word  of dat ik hem gewon zow moet laten

tips any one ?

(ps heb een gele nissan dus moet er wel bij passen :P )

Ginko

Netjes die tellerbak...zo had ik het ook gedaan in mijn oude wagen  ;D

michxtreme

netjes hoor :) stukken beter dan origineel
The only limit is your own imagination

richardwbb

Ik weet niet of dat wel goed gaat hoor het dash een kleur geven. Wouter had dat ook gedaan en toen kwam er zon op en dat gaf barstjes. Beter bekleden, maar dat schijnt nogal een p#kke klus te zijn :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

yellowflash

Citaat van: richardwbb op 06 nov 2010 - 15:01
Ik weet niet of dat wel goed gaat hoor het dash een kleur geven. Wouter had dat ook gedaan en toen kwam er zon op en dat gaf barstjes. Beter bekleden, maar dat schijnt nogal een p#kke klus te zijn :)
eve kijke hoe ik het op los komt goed no worry's ;)

Zeurdoos

Scheurtjes in de lak komt niet door de zon :P maar gewoon om dat je een lak met hebben die flexibel blijft ;) omdat een dash heel veel beweegt ;) . Maar dan nog zou ik nooit je dash spuiten want dit is niet fijn als de zon der in schijnt en je dus verblind wordt ;)

Mojo

Spuiten van het dash werkt inderdaad het best met een matte, donkere kleur.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Ginko

Citaat van: Zeurdoos op 06 nov 2010 - 16:05
Scheurtjes in de lak komt niet door de zon :P maar gewoon om dat je een lak met hebben die flexibel blijft ;) omdat een dash heel veel beweegt ;) . Maar dan nog zou ik nooit je dash spuiten want dit is niet fijn als de zon der in schijnt en je dus verblind wordt ;)

Bedoel je het complete dashboard/bovenkant?

Jeroen330

Citaat van: Ginko op 07 nov 2010 - 17:50

Ja, althans, dat had Wouter destijds blauw gespoten en daarin kwamen talloze scheurtjes.
Als je je dash wil spuiten is het verstandig deze eerst helemaal te schuren/polyen zodat de ondergrond hard genoeg is
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

yellowflash

Citaat van: Jeroen330 op 07 nov 2010 - 22:20
Citaat van: Ginko op 07 nov 2010 - 17:50

Ja, althans, dat had Wouter destijds blauw gespoten en daarin kwamen talloze scheurtjes.
Als je je dash wil spuiten is het verstandig deze eerst helemaal te schuren/polyen zodat de ondergrond hard genoeg is
hmm ok ja zal even kijken hoe ik dat ga doen maar heb nog steeds geen mooie kleur gevonden  der voor  any one tips ?

Ginko

Naja, Yellow...  wat wil je eigenlijk een kleurtje geven?

Het hele dashboard of je middenconsole plus telleromlijsting (wat nu ook niet meer zwart is zeg maar)

Want het hele dashboard is dus tricky... maar als je het middenconsole + omlijsting doet dan zal je met bovenstaande verhaal niet veel te maken hebben....

EDIT:  wat betreft de kleur

Als je de contrasttabel zou volgen dan is paars/blauw de contrastkleur voor geel.  Misschien een idee?

Zeurdoos

Dashbord verven is niet moeilijk je moet alleen wel verf hebben die flexibel blijft ;) dan gaat deze ook niet scheuren en hoef je hem dus zeker niet met poly meuk te gaan verneuken ;)

Mojo

@ Bryan: Is niet helemaal waar. Je moet de kleurencirckel van Itten gebruiken om op contrastkleuren te komen:

Dus:
Rood - Groen
Geel - Paars
Blauw - Oranje

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.