Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

verbouwing yellowflash 100NX

Gestart door yellowflash, 31 okt 2010 - 18:44

Vorige topic - Volgende topic

michxtreme

ai :( dats niet zo leuk om te horen! lekker opknappen die NX en weer op de weg ermee ;D
The only limit is your own imagination

yellowflash

Citaat van: keesissan op 08 dec 2010 - 00:08
oh dan ben je er goed hard tegenaan geknald of nie
ja ben ik zkkr dacht eve dat ik om zouw slaan zow hard want werd van links achter helemaal tot links voor tegen de stoperand aan gedrukt  dus voor kant van rechts naar links getrokken ....

tunne your car to the max or wreck it trying

Ginko

Dus geleflits heeft een vastloper gehad?  :( :(

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=4378.30

yellowflash

Citaat van: Ginko op 13 dec 2010 - 11:16
Dus geleflits heeft een vastloper gehad?  :( :(

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=4378.30
nha weet niet hij starte eerst wel maar leek net als of ie op maar 2 of 3 cilinders draaiden vandaag bougies vervangen nog niks dacht mss nog aan de verdeeler anders weet ik het ook niet
:( :'(

Ginko

Ik denk dat met wat meer informatie onze technische dienst je wel een kant van oorzaak op kan wijzen toch? :)

yellowflash

nha ik stond dus bij een stop licht wouw weg rijden  gas beetje gas en liet me koppeling op komen auto sloeg af hoorde nog een soort van knoep geluid als of er iets door knakte heb hem eve stil laten staan toen weer geprobeert  starte wel maar had net zoon geluid als of ie op 2 cilinders draait als ik gas gaf hoe wijnig ook sloeg ie af als ik geen gas gaf ook  later starte die nog 2 kleer maar weer net als of ie op 2 cilinders draaiden en toen niks meer heb de bougies vervangen hielp niet er zit wel een klein scheurtje in me verdeel kap bij 1 van de aan sluitingen van de bougie kabels dus om een lang verhaal kort te maken ........HELP ME AUTO DOET HET NIET MEER !!!!!! :'( :'( :'(

Ginko

Hmm misschien werkt het beter als je een topic aanmaakt in het technische problemen gedeelte...

yellowflash

nha weet al wat er is hij krijgt lucht en benzine aleen de vonk is niet goed heb nieuwe bougies maar hij vonkt of af en toe of gewoon niet dus dacht aan of mijn verdeeler kap met de bougie kabels te vervangen of mss me ontsteking laten stellen(of gewoon allebij  :P)

michxtreme

ik denk dat je inderdaad eens moet beginnen met de bougiekabels. misschien zou je de rotor ook nog even na kunnen kijken ???
The only limit is your own imagination

yellowflash

het is al weer een tijdje geleden en ik begin het nieuwe jaar meteen met slecht nieuws mijn auto is rijp voor de sloop er is te veel wat er aan de motor moet  worden gedaan dit omdat de vorige eigenaar lekker lomp de gas installatie er uit heeft gerukt en ja hij heeft eerst op gas gelopen was zelf ook in shok :P als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag de cu is kapot  en voor de rest weet ik het niet
hij sloeg vandaag heel even aan maar ging ook meteen weer uit :(

Jasper

Ik zou zeggen zoek voor een mooi prijsje een ander blok Ga16DE of SR20DE.
Nissan 100NX 1600i
VPB voor + achter
GTI stabilisatorstang
CAI Green Storm
Demperset Weitec
Preventive maintenance does the trick

yellowflash

ok jongens een nieuwe update mijn auto is niet rijp voor de sloop aleen de garage vond van wel vanwegen wat roest dat ze tegen kwamen en het zonden vonde omdat ie al oud is om er geld in te gaan steken mijn ecu is dus voor 80% zeker  kapot  maar wil mijn auto toch graag fixen  heeft iemand een idee hoe ik hier zkkr van kan zijn dat mijn ecu kapot is ? en 2 ben even de naam van het forum lid vergeten die bij mij in de buurt woont in elst maar zouw die mij willen helpen ? (A)  andere tips zijn welkom :) voor nu staat ie dus nog gewoon bij de garage maar niet lang meer want duurt me allemaal te lang :P en ja ben ongeduldig :P

keesissan

als je onderdelen of hulp nodig heb kom je maar

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

Ginko

Dat is dus Keesissan, die hierboven post  :)

ECU kan toch gewoon vervangen worden voor een ander?  of zit er meer werk in dan het ff omruilen?

Mojo

Nee, zolang je hetzelfde type ECU hebt, is er niks aan de hand.

Als men hem hier niet heeft, kun je altijd onderdelenlijn.nl proberen.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.