Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

verbouwing yellowflash 100NX

Gestart door yellowflash, 31 okt 2010 - 18:44

Vorige topic - Volgende topic

yellowflash

Citaat van: Ginko op 29 nov 2010 - 08:23
Hey Yellow,  hoe staat het ervoor met je wagen?  al wat slangetjes vervangen... met de opkomende kou deze week is het maar goed als je dat alvast gedaan hebt :P
nope nog niet gedaan maar hij krijgt apk woendsdag en dan ben ik vrij dus ken ik mooi alles in 1 keer doen  ;D
tunne your car to the max or wreck it trying

keesissan

ah mooi sec6 met de apk dan maar

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

yellowflash

hey keesissan je woont in elst toch  ? heb jij toevallig 2 zwarte nxjes  deze opis profile foto en een lichte verbouwde ? want ik kom best vaak in elst bij een vriend van me en in een weg links van zijn huis staan altijd 2 zwarte nsjes

keesissan

ik heb idd 2 nxjes op de oprit
-GA16DE die van mijn profielfoto als daily
-en de oude mat zwarte SR20DE  van casper (zeurdoos) deze is geschorst

als ze er de volgende keer nou alle 2 staan kom dan ff langs joh

wat voor auto rijd die vriend van jouw dan?

yellowflash

die rijd geen auto heeft geen rijbweijs voor de auto  maar hij heeft wel een blauwe kinko met een demper die een pitbike geluid maakt je kunt hem al horen als ie elst binne rijdt :P

keesissan

ah die ken ik jah
maar kom maar eens lang als je in de buurt ben en zin heb

yellowflash

eve een kleine update mijn auto is vandaag gekeurd helaas af gekeurd :'( kwam niet door de 4gas test lamba sonde is het niet is vervangen deed het wel beter maar nog steeds niet de goede waarde iemand een idee wat het zouw kunne zijn ? pls help moet voor de 10e herkeurd zijn (ze hadden me btw door gesteurd naar de nissan dealer zodat ik hem kan laten uitlezen)

Zeurdoos

Weet je wel hoever hij boven de waarde's zat ?? en is de Kat nog wel goed ??

yellowflash

nee weet ik niet heb aleen te horen gekregen dat ie er boven zat en kat weet ik niet hoe is dat te controleren behalve los te halen :P heb niet heel erg veel tijd deze week om dat te doen namelijk

Zeurdoos

Even je kat er onder uit hallen en kijken of hij niet te ver is in gebrand (dus mooi recht aan de binnen kant aan beide zijdens) ;)

En hoorde van piet dat als je ontsteking niet goed is ook de uitslag slecht kan zijn dus misschien die ook even controleren ;)

Dropjeslover

ontsteking stellen (kan bij de dealer, of een forumlid met timingun), brandstof + luchtfilter vervangen, bougies, bougiekabels, rotor en verdelerkap vervangen als dat al een lange tijd (>1 jaar) niet gebeurd is. Daarna kan je gaan kijken naar je labda-sonde en MAF, welke redelijk eenvoudig door te meten zijn met een multimeter en het werkplaatshandboek er naast.

Je kat smelt je niet zomaar...
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

Zeurdoos

Kat kan makkelijk weg zijn hoor ;) zeker als hij veel te rijk loopt ;)

yellowflash

eve een kleine update of nha eigenlijk downdate  ben zaterdag avond met me rechter voor wiel en linker achter wiel tegen de stoep aan geknalt linker achter wiel slag in de as had reserver geprobeert nog steeds slag en die was recht  en de rechter voor wiel week niet moet ik nog eve kijken maar niet zow leuk kosten plaatje dus .......... (weer leuk wat werk te doen  :-[)

keesissan

oh dan ben je er goed hard tegenaan geknald of nie