Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

verbouwing yellowflash 100NX

Gestart door yellowflash, 31 okt 2010 - 18:44

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Heb je het werkplaatshandboek al gedwonload?

Mischien heb je hier iets aan, maar je vraag is mij niet echt duidelijk hoor.

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

yellowflash

Ow srry ik bedoel dat ik de timming niet meer goed krijg met de kleppen en me zuigers de kleppen staan of net verkeerde moment open of dicht en me onstekking staat volgens mij ook niet goed volgens mij onsteekt ie hem pas als me zuiger weer naar beneden is 

Zeg maar als ik het nog steeds ondeduidelijk uitleg ben er niet zo heel er goed in

Zitten er btw iets van pijltjes of streepjes op de tand wielen waar de distrubutie ketting over heen loopt ?:)

Mvg yellowflash
tunne your car to the max or wreck it trying

yellowflash

Ow en nee dat heb ik nog niet had hem wel maar dan in het engels ..... Vindt ik zelf toch niet zo handig

Rens

De werkplaatshandboeken zijn alleen in het Engels te downloaden.

richardwbb

Dan raad ik je een Sunny vraagbaak aan ook wel op MP te krijgen

Wel die van benzine en dieselmodellen 1991-1992
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

yellowflash

K zal es even kijken maar jullie weten zo ook niet of er iets van streepjes of pijltjes op de tandwielen staan waar de ketting over heen loopt ?

Knight100nx

zit toch kleur verschil op tandwielen/ketting die dan overeen moeten komen?

yellowflash

Niet gezien door alle olie die er op zit
Zal es kijken als ik hem schoon maak

yellowflash

Nou ik heb wel inderdaad de puntjes gevonden op de tandwielen en ketting aleen ben er ook achter dat me nokkenas voor me uitlaat kleppen gebroken Is .....
Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen voor mij liefst dit weekend nog (a)

Mojo

Beste wat je kunt doen is een gezocht-topic openen.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

yellowflash

Hi guys weer es een update me auto is weer netjes gekeurt en alles doet het weer aleen lijkt het wel als of me auto vermogen verliest iemand een idee wat het kan zijn ook maakt me auto een aprt geluid beetje prutel geluidje net als dat je met een hele oude auto hebt donno waar het vandaan komt

yellowflash

Knight100nx

volgens mij gaat dat wel passen, zou trouwens wel direct een aanpassing er aan doen. Lambda zit namelijk op 1 cilinder bij deze spruitstukken wat er voor zorgt dat je uitsloot niet klopt bij apk.

beste is dan om deze te verplaatsen naar het eind stuk zodat je alle 4 de cilinders in 1x meet.

yellowflash

Maar moet ik me kabel voor de lamba dan ook niet verlengen ? En wouw ook meteen vragen wat heb je allemaal nodig voor een grote beurt wil voor het eerst zelf me auto een grote beurt geven maar weet niet wat ik nodig heb (a)
Denk dat me auto er wel erg aan toe is als ie niet meer harder wil als 160 en hij met moeite een panda bij houd ..............

Jeroen330

dat kan net zo goed met je afstelling te maken hebben
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap