Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Een nieuwe start

Gestart door Belg, 30 jun 2009 - 01:15

Vorige topic - Volgende topic

Belg

#495
Wie hier komt krijgt gegarandeerd stoflongen. Bekijken op eigen risico dus.
Even denken.... Het moet al weer bijna 3 jaar geleden zijn dat ik de nx nog eens heb gezien. Hij stond namelijk al die tijd in een loods ver weg van mij. Maar, gisteren kreeg ik bericht dat ie weg moest, hij stond in de weg. Logisch ook, ik ben uberhaupt al blij dat ie er zo lang heeft mogen staan.

Hoe dan ook, ik heb zonet de nx verplaatst naar een nieuwe tijdelijke plaats. En dat ging ongeveer zo:

  • Koppel goede batterij aan
  • draai sleutel om
  • lekker gassen jonguh

Ziezo:





Ohja, ondertussen wordt druk aan zijn toekomstige en EINDELIJK LAATSTE bestemming gewerkt, met een eigen garage waar ie voor "eeuwig" lekker droog en dicht bij me kan blijven:


Ik heb de nx namelijk al ongeveer 7 jaar in mijn bezit waarvan ik er chronologisch:

  • 1 jaar naar heb gekeken hoe ie stond in een garage omdat ik geen rijbewijs had
  • 1 jaar mee heb gereden maar omdat het me toen te duur was mee ben gestopt
  • 5 - 6 jaar van stalling plaats naar stallingplaats mee ben gegaan omdat ik eenvoudigweg niet de ruimte had er iets mee te doen.
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

themacpie

kuch kuch... maar de plannen zijn mooi naar de toekomst ;)

ben al blij dat ik niet de enige ben die er zo lang over doet :p
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rens

Je hebt plannen, en hij gaat niet naar de sloop. Vooral dat laatste is al goed. :)

Verder gewoon de tijd nemen. ;)

Belg

#498
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Rens