Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Een nieuwe start

Gestart door Belg, 30 jun 2009 - 01:15

Vorige topic - Volgende topic

Belg

Ja, ik dacht het al wel (+ al meerderen hebben het bevestigd). Ik meen zelfs dat ik jouw indertijd vertelde hoe je je remleidingen moest vervangen haha:p Achja, wat moet dat moet dan maar he. Heb er tijd zat voor, zal er tegen 2012 ofzo wel eens aan beginnen  :P
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Pietjuh

Heb je wel eens geprobeerd zo'n bumper te plamuren? Het enige wat erop wil hechten is reparatie middel voor polyurithaan.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Belg

Nee, ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik heb zelf ooit tegen iemand gezegd op het forum dat hij best iets in de aard van PUR hars kan gebruiken. Net omdat ik er zelf ook van uit ging dat ze van PUR waren. Maar nu ik zag dat er PP in stond, vroeg ik mij af wie ooit heeft gezegd dat ze van pur waren..
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

ParaChris

In de sportbumpers staat toch echt PUR..

Standaard bumpers zijn misschien van PP, dat weet ik niet ;)

Belg

Citaat van: ParaChris op 21 apr 2011 - 11:02
In de sportbumpers staat toch echt PUR..

Standaard bumpers zijn misschien van PP, dat weet ik niet ;)

Ok, en dat wist ik dus natuurlijk weer niet, want ik heb geen sportbumpers ;D
Goed, we komen er wel uit zo  :D

twinturbo

Ik ben een van degenen die dat ooit gezegd heeft. Ik weet niet of er verschillende bumpers in omloop zijn maar op de twee originele voorbumpers die ik in de schuur heb liggen staat toch echt PUR net boven de rand waar je luchtinlaat zit.  ;) Maak er eens een foto van.

Ginko

Knight100nx

hahahaahaha jij zit wel heel graag hier op het forum xD

Jeroen330

Als mensen dronken zijn zoeken ze hun grote liefdes op! Hahaha
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Mojo

Dronken mensen spreken altijd de waarheid ;)

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Dropjeslover

PUR is ook gewoon een heel geschikt materiaal voor bumpers, waarom zou dat raar moeten zijn?
Het is geen PUR _schuim_ zoals je in de bouwmarkt koopt he, maar de niet schuimende variant.

PP is een stuk makkelijker te gieten in lage oplages en staat vrijere/extremere vormen toe, vandaar dat styling bumpers en dergelijke daar eigenlijk altijd van gemaakt zijn. Maar daar worden weer de steunribben en 1 dikte in het hele model vaak in vergeten, waardoor de pasvormen ruk zijn.
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

Zer0

nette wagen man! Heel netjes gepoetst ook

Die stoele zijn btw ook gruwlijk.

Knight100nx

ff wat stof afblazen van dit topic, hoe is het met deze NX, is ff geleden dat er een update is geweest.

Belg

Kan beter van de 100 nx eens stof afblazen  :D