Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100nx YellowDuck Project - Einde NX

Gestart door michxtreme, 17 sep 2009 - 22:43

Vorige topic - Volgende topic

michxtreme

Zo die sub ligt ook achterin :) gaat lekker hard 8)
op naar de instapverlichting!
The only limit is your own imagination

richardwbb

Uitlijnen? Ik had 10% brandstofbesparing maar het stond ook wel slechter dan bar slecht :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

michxtreme

Oke  :-\ dus t was wel nodig..
nou ik merkte gisteravond met rijden wel dat de banden wat meer lawaai maakten dan voorheen, maar dat zou ook met het warmere weer (dus hogere luchtdruk in de banden) te maken kunnen hebben.

Gouke

Citaat van: michxtreme op 22 mei 2010 - 12:19
Oke  :-\ dus t was wel nodig..
nou ik merkte gisteravond met rijden wel dat de banden wat meer lawaai maakten dan voorheen, maar dat zou ook met het warmere weer (dus hogere luchtdruk in de banden) te maken kunnen hebben.

of omdat je dakje met dit weer eraf kan  ;D ;)
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

richardwbb

Versleten banden kunnen ook meer herrie maken, vooral die goedkope troep waar ik mee rijd, daar heeft een Micherelli of een Pimelin minder last van ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zeurdoos

Uh nee elke band die verkeert afgesleten is zal lawaai gaan maken hoor (en als ze niet verkeert afslijten zal dus ook een goed kopen band stil blijven) :P

richardwbb

Goedkopere banden maken meer herrie op het eind, of ze nou goed of niet goed zijn gesleten, of dit voor alle goedkopere banden opgaat dat weet ik niet. Ik ben ook benieuwd hoe het zit met de Nankangs want die Marshal Matrac die ik na een avond zoeken eindelijk had gevonden, was op papier beter en een week later niet meer te krijgen en vervangen door een opvolger van Marshal Matrac en hee superslechte recensies ineens, dat heet vooruitgang in deze consumptiemaatschappij :P

Toch baal ik er van en Kwikfit is nu ineens importeur van dit merk en banden ineens 30% duurder...

michxtreme

goedkope banden hebben vaak idd de eigenschap niet gelijk af te slijten, mn ouders hebben jarenlang een Nissan Almera gehad, altijd goed uitgelijnd en netjes mee gereden etc. maar toch waren de banden tegen het eind ongelijk afgesleten.. dus ook meer lawaai.

richardwbb

Ik heb 15" Wanli banden gehad onder de carb en de 1.6i en na ruim 50 duizend km en zuinig ben ik niet met banden waren er nog 3 die door de keuring gingen. Het gleed wel een beetje erg en met 80 over de snelweg omdat die A27 in een spiegel verandert op het end.

Maar wat ik de laatste tijd aan goedkope banden heb is met recht rotzooi. Echter ik kan niet zeggen of dat scheef slijten dan aan die band ligt of de 17 inch velg want dat slijt sowieso slecht

Zeurdoos

Wat een gelul , je banden slijten alleen maar ongelijk door te laag profiel of slechte uitlijning en anders niet .

Heb zelf lang zat bij een bandenboer gewerkt ries dus kom niet met zulke lul verhalen over duren en goedkopen banden .

grover

Slechte schokbrekers kunnen hier ook debet aan zijn.

Zeurdoos

Klopt want dan heb je ook geen optimaal weg contact ;)

michxtreme

nog ff wat verveling met photoshop:

booskijkers lijkt me wel strak, maar hij word alleen op de lip opgeknapt in de zomervak.

originele foto:

Zeurdoos

Zou zeker geen boos kijkers doen want dit staat niet en zal je licht beeld niet ten goeden komen ;)

michxtreme

doen we ook niet :) zoiezo omdat de hele voorbumper dan weer gespoten moet worden (als je het goed wil doen dan)