Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100nx 1600i 16v Opmaken

Gestart door ReplayGiino_, 29 jan 2011 - 22:54

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

ReplayGiino_

haha, de nx houd ik sowieso, no fear! :)
Maar ik vrees dat de FTO inderdaad niet voor mij is (althans nu niet)

Eind volgende week, begin over 2 weken zou ik ten laatste m'n plate en nieuw roos formulier moeten hebben, dan kan ik naar de keuring en op de baan ermee!!! =)

Belg

Moet ge niet eerst naar de keuring en dan pas u platen aanvragen?
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

ReplayGiino_

neen, het is een 'her-inschrijving'.

Btw : weet iemand wie er in regio Dessel, Mol en Retie rijd met een (ik vermoed 2.0 liter) witte 100nx volledig uitgebouwd. booskijkers, tuning bumpers en schorten, grote spoiler enzo.
Is wel een mooie kar hoor !

Misschien moest ik eens een briefje achter z'n ruitenwisser steken die naar deze site verwijst?

themacpie

Citaat van: ReplayGiino_ op 29 feb 2012 - 21:51

Misschien moest ik eens een briefje achter z'n ruitenwisser steken die naar deze site verwijst?

mag je zeker doen... zal je eens een clubfolder bezorgen als die terug gemaakt zijn...  ;)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

ReplayGiino_

ReplayGiino_

heb m'n nummerplaat aangekregen, super veel vroeger dan ik verwacht had, ik had pas eind volgende week verwacht :)

1-CUG-508

morge of maandag zou m'n verzekeringsbewijs in de bus zitten en dan op naar de keuring !! :)
ik kan niet wachten hahaa !! yes yes yes :p

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ReplayGiino_

zo, alles is in orde, alleen nu nog keuren. ik hoop maandag al.

Ik zoek alleen nog een afdekkapje voor op de b-styl. Links.
Misschien iemand die dit leest die er een op reserve heeft liggen?

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

ReplayGiino_

ReplayGiino_

Ik heb m'n 100nx'je momenteel langs achter al verlaagd, morge ga ik de voorzijde verlagen, heb wel problemen gehad met de stabilisator-verbindingsstang, heb deze inmiddels tijdelijk hersteld en een nieuwe besteld op het werk, morge heb ik ze, dan ga ik die ook vervangen, links + rechts-achter.
Heb er al een paar dagen mee naar het werk gereden en hy rijd echt super lekker :)
heb hem ook al eens 'getest' en hy trekt aardig lekker op !! :)

Morge weer een zwaar dagje en hopelijk is dan al het zware werk achter de rug =)

Marous

En zijn jullie samen klaar voor beter weer en veel fijne kilometers ;D
~I'm in love with my car~

ReplayGiino_

zondag worden de voorste veren verlaagd.
morgen naar mechelen, aantal stukken ophalen voor de 100nx en met m'n vriendinnetje opstap gaan :)
Dan zondag de opgehaalde stukken monteren samen met uiteraard de verlagingsveren.

Foto's van de 100nx zonder verlaging : toen ik 'm aan 't afstomen was :)

Marous

Maar is hij nu wel al apk gekeurd dan? ;D
~I'm in love with my car~