Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

wouter`s 100nx

Gestart door 100nx driver, 29 feb 2008 - 09:32

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Tjee hoeveel defecten kan je op rij hebben, hij moet straks wel heel blijven zo!
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

patrick100nx

nou idd,, het zit erg tegen,, maja wie weet is het straks allemaal weer top :) hopelijk behaal je er ook winst mee

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

100nx driver

hier nog een filmpje van me 2" uitlaat. tot zo beetje 4000 rpm want hij was nog niet echt warm.
http://www.youtube.com/watch?v=SwlzDqndT2c&feature=player_embedded

patrick100nx

netjes hoor man!!

Ben benieuwd of het nog wat met je prestatie's doet,, maja dat kan je natuurlijk niet testen..

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Zeurdoos

Blokje gebruikt wel wat olie zo tezien ;) beetje blauwe rook . Maar klinkt denk ik wel lekker al is dat natuurlijk heel moeilijk te horen via een filmpje ;D

100nx driver

@ casper moet je wel lezen.

het blok was nog een beetje koud, en me carbje rookte even hard en verbruikte geen druppel ;)

@ patrick ja ik wel nog wel is een keer op de testbank, hoop toch wel 115 pk te halen.
en met de andere nokken toch naar de 125 :)

Zeurdoos

Oh oke ;) dacht meestal dat die rook als hij koud was juist wit was vandaar ;)

Dagobert

Lekker bezig man ! Alleen jammer dat er steeds iets bijkomt :(
Mja,weet je wel dat alles ZEKER goed is warneer je klaar bent  8)

BlackOut

gelukkig heeft wouter genoeg onderdelen om zon beetje 3 100nxen op te bouwen hahahaha
mooi werk man ;)
hoeveel was je nou kwijt voor die uitlaatlijn?

100nx driver

morge ga ik weer vroeg bezig met de me blauwe nx.

wat de uitlaatlijn zo gekost heeft weet ik niet meer rond de 100 euro ergens.
de prijzen van gkb zijn namelijk behoorlijk verhoogd wat nu op hun site staat

BlackOut

oke binnenkort ook maar eens zoiets voor mezelf aanschaffen ben ik iig van het rammelen af
en heb hier nog een mooi porsche cayenne eind sierstuk ligge

100nx driver

nou vandaag begonnen met me keeringen uit me bak te vervangen lekt die nog steeds heel iets :(
toen me stuurhuis na gelopen. alles zag er goed uit alleen als het stuur recht staat stond me linkervoorwiel met heel veel uit-spoor. rechts staat gewoon goed.

me pa heeft ook nog is na gekeken en me linkervoorwiel recht gezet. wat het nou kan zijn snap ik ook niet. heb ook maar een paar testrondes gemaakt hier in de buurt. behalve dat het schuur iets scheeft staat merk je er helemaal niks van.  ja kan nog steeds slalomend met 80 door de straat.

ik heb geen spelling op me stuurkogels of fussekogels, zitten beide ook goed vast.
schokdemper is goed vast en de centrale naafmoer ook nog.
het stuurhuis zelf ook.

dus ja hoe het stuur in eens scheef kan staan, alles reageert ook direct dus ik ja ik weet het even niet.

Pietjuh

als je wielstand versprongen is kan dit wel resulteren in een verkeerd staand stuur, omdat je de afwijking in je uitlijning corrigeerd in je stuur.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

100nx driver

ja maar hoe kan ineens je wielstand verspringen als alles vast zit. en geen spelling heeft.

oow ja ik ga toch maar weer is een katalysator onder de auto bouwen, want hij maakt een beetje overdreven veel lawaai :(

Gouke

Ik heb bij mijn nx ook dat mijn stuur iets naar links staat als de auto rechtuit rijdt, maar dit heb ik ook bij mn 1.6. En als ik mn stuur op de stuurnaaf 1 tandje verstel is het weer te veel de andere kant op scheef.

Ik vind het apart, en jij had het van het ene op het andere moment, zomaar?

verder heb ik nog niet zo veel verstand van hoe het stuursysteem werkt bij nx maar ben benieuwd wat je er aan gaat/ kunt doen.
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.