Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

ries19

even wat getimmerd en foto van km stand onder het rijden

niet heel goed te zien maar wat wil je onder het rijden. er staat 300001 :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

ik dacht dit is ook wel leuk om bij me project topic te doen topic te doen. ben tog met het autotje bezig :P

nja gisteren gasklephuis met alle sensoren vervangen, die had ik van pietjuh overgenomen. nja de maf zag er slecht uit in ieder geval dat tunneltje waar de voelertjes in hangen. dus ik denk nja probleem opgelost. starten en prima lopen heb hem even laten draaien en beetje gas gegeven ging allemaal goed. en ik wil wegrijden en dan houd ie gewoon weer in. ik moet 4000 toeren houden dan koppeling oplaten komen om een beetje weg te rijden. dus het is al iets beter maar nog nu ben ik benieuwd wat het inhouden kan zijn dan.

bougiekabels vervangen door die van me gti (gloednieuwe) t gaat weer iets beter met de auto k kan hem in ieder geval weer verplaatsen zonder achtelijk te doen maar ik kan nog steeds geen gas geven want dan gaat ie weer gek doen ik kan nu alleen heel rustig rijden. morgen komt richardwbb even langs en gaan we kijken of hij met ze laptop er achter kan komen. tot zover de status van me auto :P

richardwbb

Zou de drukregelaar volledig lek kunnen zijn gegaan? Ik heb nog een drukregelaar, niet bepaald nieuw meer maar die ging goed genoeg. (Ligt wel een jaar droog nu).
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

ff kijken hoe het staat hoor. vrijdag ga ik beginne de grote spoiler er af te halen en de nieuwe er op te zetten :). zal het een beetje staan?

nissanpower

had denk ik voor het mooie ietsje breder moeten zijn.Maar geen lelijke spoiler
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

ries19

hij kan nog iets schuiven. maar hij valt op maar net binnen de auto hoor lijkt gewoon zo omdat die andere spoiler zo breed is

michxtreme

die spoiler is idd een stuk netter en mooier. zou wel de dakspoiler eraf halen. dat vind k persoonlijk helemaal niks voor een NX.
The only limit is your own imagination

Zeurdoos

Zou ook die dakspoiler der af hallen en naar mij sturen ;D

richardwbb

ries19

verrassend:P je stond naast me rich toen ik deze fotos nam haha. IK WIL NAAR BED!!!! ben dood moe maar moet nog 2,5 uur werken :P

ries19

ff een beginnetje gemaakt morgen weer verder eerst veel fotos en gelijk een vraag.

zo spoiler er eindelijk af :)

kit verwijderren :S beetje overdreven veel

geschuurd en dichtsmeren met polyfiber aan de onderkant

wat vinden jullie ik heb hier een aantal fotos. wat is mooier zonder spoiler, met spoiler of een andere spoiler????. graag veel reacties van jullie :)

rik1987