Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

ries19

he getverdemme :P is ook nix te krijgen voor dat ding :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Zeurdoos

ries19

oow ik dacht dat er niet gescholden mocht worden op het forum? :P

Zeurdoos

ries19

maar tis een golf :P al was ik laatst wel illegaal. op een vw meeting een hele grote. stonde wel mooie wagentjes tussen. en een nieuwe hype. golf 2 3 4 en corrado. motorkap open. en super veel r32 blokken er in. alsof het nix kost :P

Ginko

Jup, ik hoor het van een maat van mij die in een 3 rijdt. dr zijn gasten op het forum die hun wagen dan helemaal omzetten naar een R32 (zonder blok) en dat bij de dealer kopen. en dan zijn ze uiteindelijk misschien 10k kwijt voor een Fopper...terwijl ze gewoon beter konden doorsparen en een echte R32 konden kopen.

Maargoed,  Volkswagen .... kweenie, ik kom ze altijd tegen als ik wil invoegen op de snelweg en ze gaan maar niet opzij.  en dr komt een golf 2 altijd een buurman van mij ophalen met ze sjonnie geluidsinstallatie. zo van, lage tonen max de rest maakt niet uit. staat ie 10 minuten voor de deur van t flatgebouw welke 10 meter verder op is en zit ik tv te kijken met die pokkebass op de achtergrond  :P

Maargoed, dat in t midden gelaten....zullen we weer ontopic gaan?  ;D

ries19

ik douw ze gwn van de weg. gwn heel langzaam op ze af sturen :P wedde dat ze aan de kant gaan :P

Sa_Reno

Eerlijk is eerlijk... VW tunen is relatief simpel, goedkoop en betrouwbaar.. Heb jaren een getunede Polo G40 gehad. Die hou je niet bij met een NX GTI. Opgevoerd of niet.

Maar de NX heeft een leukere funfactor...

Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

Zeurdoos

Whahahhaha een POLO ;D die rijd je er makkelijk uit mee een GTI nx hoor (zeker met een aangepaste) ;D

Jeroen330

Citaat van: Zeurdoos op 30 jul 2010 - 22:44
Whahahhaha een POLO ;D die rijd je er makkelijk uit mee een GTI nx hoor (zeker met een aangepaste) ;D

Zeur, alles is relatief, wanneer leer je dat nou eens.. Een Polo G40 kán sneller zijn dan een 100nx GTI, zélfs een opgefokte GTI... dus alsjeblieft... een 100nx is niet de snelste auto ooit gemaakt..
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Zeurdoos

Citaat van: Jeroen330 op 30 jul 2010 - 23:26

Zeur, alles is relatief, wanneer leer je dat nou eens.. Een Polo G40 kán sneller zijn dan een 100nx GTI, zélfs een opgefokte GTI... dus alsjeblieft... een 100nx is niet de snelste auto ooit gemaakt..

Bla bla bla

richardwbb

Performance figures indicate it could complete the standard discipline of sprinting from a standstill to 100 kilometres per hour (62.1 mph) in 8.1 seconds

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo_G40

Tja.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zeurdoos

Jeroen330

Citaat van: Zeurdoos op 31 jul 2010 - 02:32
Citaat van: Jeroen330 op 30 jul 2010 - 23:26

Bla bla bla
Citaat van: Zeurdoos op 31 jul 2010 - 04:17
Ik heb SR20's gezien die een Ferrari's bij houden ::)

Waarheid is nou eenmaal hard.. en da's het laatste wat ik erover zeg,
Alles is relatief Zeurdoos.. Zo ken ik ook een volkswagen lupo die een veyron bij kan houden.. (Youtube maar eens Lupo w12) Wat is je punt? een SR20 kán sneller zijn, een polo kán sneller zijn.. wat heb je nou te bewijzen, ik vind gewoon dat je weer eens hoog van de toren blaast. punt.

En da's alles wat ik er nog over zeg in een andermans topic..
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap