Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

michxtreme

dat is een harde klap geweest  ::)
The only limit is your own imagination

Zeurdoos

Ja maar die velg zat bij de nx die hij kocht voor de de swap ::) en volgens mij was die velg dus al kapot vandaar dat hij er 3 van die hele had aan geboden ;) aan iemand ;D

keesissan

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

ries19

ja dat was idd toen ik hem kocht die is minimaal met 80 op een stoeprand geklapt kan niet anders :P achja hij is nog recht aan die kant :P alleen de andere kant zit wat speling op als ik met me rechtervoorwiel over een streep rijd of door een hobbeltje trilt me stuur vrij heftig. misschien een stabilistor stang krom ofso of ander stangetje :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

ries19

Deze kleur gaat het worden. vinden jullie ervan??
altans dit zal hem wel zijn ik wilde een orginele nissan kleur en hij liet me wat zien en zei dit moet je vader maken kleurcode is bv4 tis een niet heel veel voorkomende kleur van nissan maar vind deze het mooist en als ik ooit is schade rij kan het in een goede kleur gespote worden.

keesissan

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

ries19

nja ik krijg ergens aankomende week me spoiler binnen zal ik daar ook even foto van maken. en dan heb ik de onderdelen compleet en kan ik beginnen met het in elkaar zetten van de nx. en ik zag dat rechtsvoor hij ietwat krom is (me auto) kijken of ik dat weer recht kan tikken lijkt mij wel mogelijk. maar het gaat nu dan beginne :P in elkaar zetten die handel verlagen remmetjes blok er in. en dan rdw laten keuren. en daarna pas spuiten. want stel je voor hij komt neit door de keuring. al die moeite voor nix :P maar komt ie wel door heen. en dan nog 2 dingetjes vooruit en eindemper laten lassen ik wil wat minder herrie uit me uitlaat dus laat er een demper tussen zetten :P dus wat staat er nu nog te doen

- bodykit monteren.
- tussendoor ook nog de sr20de netjes maken slangetjes vervangen enzo. nieuwe koppeling zit er al in.
- andere audio er in.
- roest behandellen en rechtervoorkant recht maken.
- verlagen.
- remmen overzetten.
- blokoverhangen.
- olie druk en temperatuur metertjes er in.
- ander stuurtje. en aantal zwarte interieur delen er in zetten.
- andere voorruit.
- tectileren of hoe je dat ook schrijft.
- rdw keuren.
- laten spuiten.
- ben ik nog dingen vergeten graag suggesties :P

DJ Ramonski

Nette kleur :)

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Sa_Reno

Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

ardonjr

Dat is inderdaad een nette kleur! Doe jij de kleur, dan spaar ik nog even door voor die auto.. *ardon droomt nog even weg*  ;D

ries19

thnx voor de reacties :) hoop dat me auto weer helemaal netjes gaat worden :)

ries19

ik heb gemerkt dat met ze 4ren in een 100nx met standaart veren en wielspacers niet gaat :P gister stukje met ze 4ren in me auto gereden en in de bochten pikte me wielkaste net het buitenste randje van me bandjes mee. nja missschien met verlagen is het al verholpen omdat hij dan minder inveert en anders moet ik ze een beetje uit laten rollen :P het is niet anders. of wachten tot me band inslijt haha maar dat zal wel neit de bedoeling zijn :P