Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

ries19

ja natuurlijk. als ik het doe moet het wel goed gebeuren. ik ben er ook erg veel geld in aan het steken dus :) hoop dat ie weer toppie word :)
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Sa_Reno

Herstellen én conserveren.. bij mij zit er ook al redelijk wat zwarte troep onder
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

black mirror

GO RECYCELE!!

nee ff geintje maar egt goed bezig zo te zien wou dat
ik zo,n beun schuurtje had schoot het bij mij ook is een keer
op  ;D ;)

ALLE ONDERDELEN DIE DEZE AUTO VERLIEST ZIJN VAN UITSTEKENDE JAPANSE KWALITEIT.

ries19

ja is echt relaxed. maar met mooi weer sta ik liever buiten voor de deur :).

ries19

denk je veilig voor het stoplicht rolt er opeens een peugeot partner achteruit. krak trekhaak in me bumper. en toen ging mevrouw gwn rijden alsof er nix was:P. nja kenteken opgeschreven. en mevrouw is vriendelijk verzocht mij te bellen :P

tis moeilijk te zien door de 1000 muggen en steenslag maar precies in het midden zit een soort kruis :P

Zeurdoos

Ja die is dus gewoon kapot gescheurd ;) beetje jammer nu hopen dat ze belt . En anders is het door rijden na een ongeluk ::)

100nx_power

Echt klote man, dat wordt schuren&plamuren. Hopelijk wordt het goed afgehandeld.

100nx driver

nee dat wordt zagen en opnieuw polyen anders scheurd het zo weer verder

ries19

nja betrokkene heeft gebeld en komt zaterdag langs voor een schade formuliertje in te vullen. en zou inderdaad polyester aan te pas moeten komen. maar ik doe er lekker nix aan :P want binnenkort gaat tog me nieuwe bumper er op. deze bumper heeft al schade helaas. dus die gooi ik weg. of iemand wilt hem hebben om er nog wat leuks van te maken. het is denk nog wel te herstellen. 1 lip is afgebroken maar die heb ik nog wel liggen. dus als iemand wil hobbie-en. geef maar seintje dan mag je die bumper hebben :P

michxtreme

The only limit is your own imagination

ries19

bladzijde 6 staan alle fotos er van wat er allemaal op me auto komt :)

ries19

blokje heeft onderhand nu 300000 aangetikt. ik wilde foto nemen precies op de de 300000. maar zat op de snelweg. heb wel een foto maar toen stond ie op 300001 beetje jammer :P

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19