Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Nee, en kon tenminste zien welke ik al gedaan had.  :)
Lijkt net oftie stationair nu wat langzamer loopt. Normaal zat hij altijd rond de 1000-1100 toeren in P/N, nu rond de 900.

Rens

Morgen is het trouwens precies 19 jaar geleden dat mijn NX op kenteken werd gezet. Zal hem een extra bakje lekkere benzine geven, met wat kaarsjes erop.  ;D

Rens

Ga morgen, uhm, vandaag ook nog maar een ander luchtfilter halen. Wat er nu in zit ziet er nogal smerig uit.

Rens

Wordt toch een standaard luchtfilter. K&N filters zijn er niet voor de carb.

Zeurdoos

Rens

In de zaak waar ik was stond niks in het K&N boek. Ook op hun site is er geen filter te vinden.

Zeurdoos

Dan zijn die sinds dit jaar uit het asortiment want ze zijn er altijd geweest (heb er zelf 1 gehad) ;)

Rens

Ach, heb er al een nieuwe in, een standaard filter. Was trouwens wel nodig, denk ik.  :P

100nx driver

Knight100nx

hey zo vies was die bij mijn carb ook toen ik em kocht :P snap het nie helemaal hoor, waarom niet optijd vervangen, dingen kosten bijna niks

richardwbb

Wat was het ook weer volgens Nissan, 40 duizend km of zo of 60 duizend op zo'n dom papieren filter? In elk geval ff meer dan 15000 en na 15000 mag die echt wel vervangen! :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Ik weet niet hoe vaak dat filter vervangen is in die 19 jaar/26.500 km...

richardwbb

0 keer is uitermate aannemlijk in deze :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Was in ieder geval een origineel Nissan luchtfilter. Maar dat zegt ook weer niks, deze NX is bijna de hele tijd door een Nissan dealer onderhouden.

richardwbb

Heb je al verschil gemerkt, dit moet je echt merken dit.