Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project Sareno.. 02-06-2012 Einde.....

Gestart door Sa_Reno, 24 jan 2010 - 13:56

Vorige topic - Volgende topic

Sa_Reno

De garage had de ambulance uitgeleend... De auto wordt pas deze, of volgende week gecontroleerd...

Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

lucus

Citaat van: Pietjuh op 05 mei 2010 - 17:26
dat is wel goed mogelijk hoor, als je wielmontage een opdonder naar binnen krijgt kan deze bij de bodem montage verbuigen en dan gaat je vloer krom staan en dan past niets meer.

dan moet je het echt op de juiste plek raken piet, want voor is de boel verstevigd :) dus als je daar iets wilt laten torderen, dan moet het echt hard gaan. en ik denk dat je er dan vanuit kunt gaan dat je ook niet meer normaal met je auto kunt rijden...
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

Zeurdoos

Zo hard hoeft dat niet tegaan hoor luuk want die verstevegingen zijn niet bedoeld voor een zijdelingse inpakt ;)

Sa_Reno

Maar is er dan elders niet wat schade te zien? De spatborden zijn eraf maar daar is niets te zien..

Zeurdoos

Hoeft niet kan wel ;) maar moet je maar eens op een brug kijken en laten uitlijnen dan kan je het beste zien of hij nog recht is of niet ;)

Sa_Reno

De garage heeft nog steeds geen tijd gehad om mijn auto te halen..  >:(

Wel heb ik een donor gevonden die ik volgende week zaterdag ga halen. (Carb uit 91).

De bedoeling is om daar alle onderdelen vanaf te halen die ik nodig heb. Maar... deze auto is afgekeurd op roest en heeft een slechte 5e versnelling. Afhankelijk van de roest kan ik er wellicht ook toe besluiten om deze te repareren.

zijn er hier mensen die mij eventueel kunnen helpen met het laswerk en wisselen van de bak?

Sa_Reno

Afgelopen weekend heb ik de donor gehaald.

De auto is niet zo veel soeps maar ik heb op een voorbumper en spatbord na de onderdelen die ik nodig heb. Bij de achterveerpoten is er overigens maar erg weinig roest. Het is dat de auto verder niet veel is maar anders....

Nu is het nog wachten op een garage of spuiter die mijn rode kan beoordelen op schade voordat ik aan de gang ga.

Hieronder wat fotos. Ken iemand dit type bumpers? En hoe hoort de voorbumper te zitten? (zie de 2 detail fotos). Ja, ze zijn rot maar wellicht kan ik er nog wat van maken.

Samen:

Achterzijde:

Voorzijde:

Bumper Detail1:

Bumper Detail2:

Bumper Detail3:

Zeurdoos

Het lijkt er op dat die bumper een heel stuk mist . Maar dacht dat die van KB tuning is ofzo ;)

Sa_Reno

Dat ie wat mist dat had ik gezien haha. Ik ga eens googlen op KB, eens zien hoe hij er uit had moeten zien.

Zeurdoos

Zou zeggen kijk op Marktplaats daar staan ze gewoon op 100NX zoeken en dan bij accessoires ;) ze worden geleverd door een bv in Nispen

lucus

is dat niet een pakfeifer?
de achterbumper is een carzone.
ik wil ook zo'n garagebox in wijk! da's achter bij de albert heijn :P
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

Sa_Reno

Achter de AH? Achter mijn huis bedoel je  ;D

Zeurdoos

Citaat van: lucus op 01 jun 2010 - 10:49
is dat niet een pakfeifer?
de achterbumper is een carzone.
ik wil ook zo'n garagebox in wijk! da's achter bij de albert heijn :P

Nee luuk dat is deze absoluut niet die voor bumper is een zeer goedkope KB tuning bumper :P

KB Tuning NIEUW Nissan 100NX Voorbumper TECH
http://link.marktplaats.nl/321021434

Sa_Reno

Citaat van: Zeurdoos op 01 jun 2010 - 11:42
Nee luuk dat is deze absoluut niet die voor bumper is een zeer goedkope KB tuning bumper Tong

dus 2e hands vang ik er ook geen stuiver voor dus..  :'(

ries19

miss een stomme vraag. maar had ik jou niet tijdje geleden voor die renault spoiler:P??
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.