Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

♡ Nistang ♡ ~ the break up.. ♡

Gestart door Marous, 28 aug 2010 - 18:36

Vorige topic - Volgende topic

Marous

Wat nou, 'je moet die ouwe auto wegdoen?'  ?!?!

Pfff... Kom nou, ben je mal?!

♡You silly looking old car of mine, you know how much i enjoy driving around with you, just for fun♡
~I'm in love with my car~

Beest

dat advies van verkopen heb ik ook zovaak gekregen,
maar me vader sprak me mooie woorden toe:
Deze kan nog wel 250.000km rijden
(huidige stand= 264.xxxkm) 
LOL

Onderhoud doet wonderen ;)

dannydehaan

Voor het stotteren misschien een keer je vacuumslangen nakijken/vervangen, is een vrij simpel klusje. Wel 1 voor 1 vervangen, anders kan het wel s misgaan...

Technische dingen (Roest en Koppelingsplaten) kan je zeker weten bij 1 van de clubleden terecht.
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

Rens

Er is hier genoeg kennis aanwezig om er voor te zorgen dat je je NX volgend jaar niet hoeft te verkopen.  ;)

Ginko

Hey succes met je project Maroes

Wou je nou nog die zwarte hoedenplank van mij of is je interesse verschoven?

Marous

Citaat van: Ginko op 28 aug 2010 - 18:54
Hey succes met je project Maroes

Wou je nou nog die zwarte hoedenplank van mij of is je interesse verschoven?

Ja, zeker nog :D
De weekenden komen alleen steeds voller te zitten, dus ik kan pas volgende week laten weten wanneer ik hem op kan halen. Mocht het je uitkomen, ik denk heel hard aan volgende week zondagavond, omdat september voor de rest vol zit. Alleen is er dan een meeting in 't noorden, toch?

Marous

Citaat van: Rens op 28 aug 2010 - 18:44
Er is hier genoeg kennis aanwezig om er voor te zorgen dat je je NX volgend jaar niet hoeft te verkopen.  ;)

Ik wil er echt helemaal voor gaan ;)

Marous

Ohjha :D
En een nieuwe rechter koplamp, want die is lek. Maar daar is nog niet zo'n haast bij, hoop ik?

BlackOut

Zou ik wel ff doen ;)
staan er genoeg te koop voor weinig

Ginko

Ja alleen is er een die ook niet ver weg woont (SR20DE) die niet zo lang geleden zijn koplampjes aan Beest heeft verkocht dus voor een koplampje moet je wel wat verder rijden...

btw, volgend weekend zondag kan ik inderdaad niet. voor de rest elke avond als ik het bijtijds weet dus pm me maar als je meer weet, hij gaat toch nergens heen anders ;)

Marous

Is goed :) Doe ik! Werk full-time, dus doordeweeks gaat 't 'm niet worden. Ben zojuist in het diepe gegooid in het magezijn omdat er plots collega vertrokken is, dus nog erg wennen en vermoeiend dus..

Zeker kans op kortsluiting of kapotte lamp met lekke koplamp? Zag er vandeweek ineens condens instaan  :-\ Heb voorlopig toch geen tijd om zelfs evt naar Rotterdam te gaan om op de sloop te kijken, wie weet duikt er weer 1 in de buurt op in de tussentijd :)

Rens

Kortsluiting krijg je niet, maar bij de APK meen ik dat het een afkeurpunt is. Ik moet die van mij ook nog vervangen, je moet er alleen de hele voorbumper voor afslopen.  :P

Ginko

misschien dat ik binnenkort op een sloop moet zijn, ALS ik er ook naartoe ga zal ik ff op de koplampen letten,  ff kijken..ja rechts (wel handig om te onthouden ::))  

succes met je werk en de wagen :D

Marous

Citaat van: Rens op 28 aug 2010 - 23:21
Kortsluiting krijg je niet, maar bij de APK meen ik dat het een afkeurpunt is. Ik moet die van mij ook nog vervangen, je moet er alleen de hele voorbumper voor afslopen.  :P

Voorbumper? Hmm minder tof, maar is niet anders. Ja, dacht idd ook dat zoiets voor de keuring gefixt moet zijn.
Keuring.. Zucht.. Aargh!! Vorig jaar hadden ze m'n koplampen vervangen. Ik nog zo gezegt dat ze niets mochten doen zonder toestemming.. Lekker duur.. Man; "Ja, ik dacht dat je het wel fijn vond als wij het voor je deden, anders moest iemand anders het voor je doen".  ..Ik kan wel een koplamp in een oude Peugeot verwisselen.. Blijft het dan ook wel bij, daar niet van xD

Marous

Citaat van: Ginko op 28 aug 2010 - 23:22
misschien dat ik binnenkort op een sloop moet zijn, ALS ik er ook naartoe ga zal ik ff op de koplampen letten,  ff kijken..ja rechts (wel handig om te onthouden ::))  

succes met je werk en de wagen :D

Oh! Dat zou echt super super super tof zijn :D ALS je gaat ;)