Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

♡ Nistang ♡ ~ the break up.. ♡

Gestart door Marous, 28 aug 2010 - 18:36

Vorige topic - Volgende topic

Ginko

Naja de vacuumslangetjes krijgen binnenkort wel aandacht.  ze heeft alleen nog wat meter vacuumslang nodig.

ik heb als het goed is nog 4,5 meter liggen en voor een carbje heb je naar wat ik heb gelezen op het forum wel 5,5 in ieder geval nodig...

Dus Marous, ff een gezocht topicje aanmaken zullen dr vast nog wel mensen wat over hebben ;D

SpitFire

hoef je geen gezocht topic voor aan te maken, iedere garage heeft die zooi op de rol als et goed is ;)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Marous

Rijd morgen even langs om meer te halen ;)
~I'm in love with my car~

sexylexie

heb de lange rit hem toch goed gedaan
misschien was die wel gewoon vuil van binnen en is die nou schoon getrapt
dat vage geluid waar je het over hebt hoor ik zelf ook wel is
en hoor het eigenlijk alleen als ik gas geef heb eigenlijk ook nooit kunnen vinden wat het was
belangrijkste is dat die het weer goed doet

enne hebbie nog gekeken voor me snakehead??

Marous

Citaat van: sexylexie op 07 sep 2010 - 22:22
heb de lange rit hem toch goed gedaan
misschien was die wel gewoon vuil van binnen en is die nou schoon getrapt
dat vage geluid waar je het over hebt hoor ik zelf ook wel is
en hoor het eigenlijk alleen als ik gas geef heb eigenlijk ook nooit kunnen vinden wat het was
belangrijkste is dat die het weer goed doet

enne hebbie nog gekeken voor me snakehead??

Ik hoop het, hij rijd echt lekkerder en stotterde vandaag niet, hield ook niet meer in. Slangen ga ik van t weekend doen ;)

Oh, slangenkop:

Michael uit Poortugaal
0102957061
0641420371

Is op de dorpsstraat en ze hebben op vrijdag koopavond. Volgens mij heet het dierenspeciaalzaak de Keizer ofzo. Hij neemt altijd zn mobiel op. En je moet echt Michael spreken om een deal te maken (je kan m namelijk ook ruilen tegen andere vissen. Hondenvoer gaat je niet lukken :P)
Bel 'm maar ff.

richardwbb

Owww stop er nou olie in en licht deksel eens voor info en ververs bakolie dan heb je de dure dingen wel enigzins in bescherming genomen ;D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Ik dacht slangenkop zoals die van gabriella  ;D 

*Ginko zoekt er ff een foto bij*

Marous

Nee, een Channa xD
Piranha's zijn saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

.. Echt, geen geintje ;)

Marous

Okeej,

Gisteren, toen ik bij mn werk weg reed brandde mn accu-lampje heel fel.
V-snaar is 't niet, denken dynamo.. Dus nou staat ie stil. Rijd nou in pap's volvo. Anyway, morgen de planning om m door te laten meten. (ja op zondag, vriend van me heeft gelukkig een adresje)
En dan maar even kijken hoe of wat..
Iemand in de buurt toevallig een dynamo? Just in case? :P

richardwbb

Citaat van: Marous op 11 sep 2010 - 18:44
Okeej,

Gisteren, toen ik bij mn werk weg reed brandde mn accu-lampje heel fel.
V-snaar is 't niet, denken dynamo.. Dus nou staat ie stil. Rijd nou in pap's volvo. Anyway, morgen de planning om m door te laten meten. (ja op zondag, vriend van me heeft gelukkig een adresje)
En dan maar even kijken hoe of wat..
Iemand in de buurt toevallig een dynamo? Just in case? :P

Zet je oproepje ook in te koop gevraagd, dan heb je sneller en meer kans dat iemand het leest die ook nog een dynamo heeft voor een 1.6
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Marous

's goed. Oliepijl was vanochtend trouwens prachtig, hij verbruikt bijna niet :D

Ginko

Zo Marous is gister langsgeweest, vacuumslangetjes vervangen, benzine slang vervangen vanaf het filter tot het blok.

Na het zoekraken van een paar aansluitpunten en het bellen van wat forum leden om te vragen of zij even konden kijken waar t slangetje bij hun blok naartoe ging. Is het wel allemaal goedgekomen.

ze startte de wagen en was al blij dattie stationair niet uitviel  :P 

De wagen heeft nu voornamelijk blauwe vacuumslangetjes en een paar zwarte.  maar dat maakt niet uit want Marous heeft paarse besteld die over een paar weken binnen zijn...

paarse vacuumslangejtes..hoe kom je erop xD

Maar goed,  hoe gaat t met de wagen nu Marous?  merk je al wat verschil?

btw nog een algemeen vraagje,  er zaten scheurtjes in de benzineslang maar de slang was nog niet doorgescheurd.  Marous heeft dat als de tank onder de kwart komt dat de wagen dan vervelend gaat doen (Stotteren en inhouden denk ik?)  zou het kunnen zijn dat het filter aan vervanging toe is? ik denk namelijk niet dat een benzineslang die niet lek is (wel gescheurd) de oorzaak zou kunnen zjn..

Marous

Heej!!

Auto rijd echt SUPERR!!! Stationair voor 't stoplicht ong. 800, en na remmen ong. 1200 touren :) Hij etterd niet, kliert niet, maar nou is het inderdaad ook zo dat ik hem niet meer onder een kwart laat komen. Denk dat er erg veel vuil in het filter zit? Iig blijft 't nog even een lastige vraag..
Ben blij dat we de slangen vervangen hebben ;D
Tnx nogmaals Ginko!!! :D

ries19

dan haal je voor een 10tje een nieuw filter. gooi je voor 16,95 zo injector of carburateur reinigings rotzooi in je tank. tank je hem vol. ben je voor 27 euro weer klaar voorlopig ;)
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Marous

Haha!
nou, laten we dat maar doen dan ;)