Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

♡ Nistang ♡ ~ the break up.. ♡

Gestart door Marous, 28 aug 2010 - 18:36

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Citaat van: Marous op 20 nov 2010 - 18:20
Richard, zou iedereen ondertussen snappen wat de Nistang straks moet uitstralen? :P

Geen idee, ik kan het wel trachten te omschrijven, een Spijkenisser tokkiebak. :P

Ik zou iets doen met de velgen, qua rand, kleur of een van de spaken anders wordt die wel heel paars, het zal niet meevallen, maar ik kan yomi even vragen hoe hij dat heeft gedaan, want dat is hem heel netjes gelukt, er staat nu ''Red Dragon'' op een van de spaken en dat was gewoon met een malletje gedaan maar het lijkt wel met een penseel aangebracht, heel netjes.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Marous

Klinkt goed, laat maar weten ;)
~I'm in love with my car~

Ginko

Een paarse draak  op een spaak (en dat rijmt  :P)

Nog scheve gezichten veroorzaakt, afgelopen Zaterdag Marous?

Marous

Hahaha! Volgens mij, viel dát wel mee ;) En dat terwijl ik 'm met z'n kont naar iedereen toe had geparkeerd :P Ik denk dat ze te druk met hun eigen auto's waren om te kijken :P

Marous

Marous

Klein kort up-dateje. Niet veel bijzonders momenteel.
Nistang houd af en toe in, normaal met hogere touren kapte het geklier, nu niet dus. Maaar!! Hij valt niet meer uit bij wegrijden bij de stoplichten :)
Voorste schokbrekers zijn gebroken, pa gaat gelukkig volgende week richting Visvliet, en ze worden voor me klaar gelegd. 17e nieuwe poging om naar Richard (wbb) te gaan, om auto alsnog te behandelen tegen de roest.
Verder heb ik vanochtend m'n ruitenkrabber gebroken, maar gelukkig kwam 3FM met de tip een foute cd te gebruiken :P hahaha!

Dus, kort..

michxtreme

Schokbrekers gebroken? Ik neem aan dat je bedoelt dat ze lek zijn :P
Maar succes met de roestbehandeling alvast ;)
The only limit is your own imagination

richardwbb

Ijskoud de lekkendste denk ik dan maar
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Citaat van: michxtreme op 09 dec 2010 - 22:00
Schokbrekers gebroken? Ik neem aan dat je bedoelt dat ze lek zijn :P
Maar succes met de roestbehandeling alvast ;)

Whahah  inderdaad.. gebroken veren is wat geloofwaardiger.  Gebroken Schockdempers ja dan wordt het zoiets:

Maar aangezien jij er niet was de laatste meeting dan zal ik het hier maar vragen... hoe staat het ermee met je wagen?

Marous

Niet zo goed... weinig tijd en daardoor wordt hij een beetje verwaarloosd.. benzine filter zit er nog steeds niet in, roest wordt erger en volgens mij zit er een defect in 1 van de zegeningen.. rechter koplamp doet het afwisselend wel/ niet.. jan ligt steeds in het ziekenhuis dus onderhoud is echt minder nu. Hij zei ook dat de schokbrekers lek waren, maar omdat ik al een poos niet meer hobbel en mn financiën niet altijd even goed verdeel nog niet geregeld dat nieuwe deze kant op komen.. slecht he.. pas volgend weekend komt er een beetje meer tijd hoop ik. Maar ben nog niet zo handig om alles zelf te regelen. Benzine filter en lampen ( Li remlicht  ook defect) lukt dan nog wel, en moet nog steeds een date met richard regelen voor de roest behandeling, maar komt steeds wat tussen. Belgen liggen even stil, wil kijken of ik een bokkend paard als logo kan krijgen, maar oude buurman heeft nog geen tijd gehad voor de bestickering. Wil mn nieuwe voorruit sticker aan de binnen kant, heb deze per ongeluk geraakt met krabben. Als het goed is komt er binnenkort een hele leuke mijn kant op ;) maar kosten wat het kost, nistang blijft en wat er ook moet gebeuren, hij gaat minimaal weer een jaar mee na de keuring   :D That's one thing for sure!
Cause: i'm in love with it!

Marous

Belgen is velgen.. sorry.. soms zijn mijn telefoon en ik het niet eens met elkaar. Hij pubert nog wat, dus binnenkort een gehoorzaamheidstraining voor m ;)

richardwbb

Okee, wanneer moet die gekeurd zijn?

Die koplamp denk ik eerder aan corrosie in de stekker. Die stekker is los te krijgen en zou je er opnieuw aan kunnen zetten, ik weet niet of Brezan het heeft, maar ze zijn los te krijgen. Van Nissan krijg je een nieuwe draadboom dus daar hoef je er niet om te vragen.

Marous

De 24e moet hij gekeurd zijn, maar wilden we dinsdag al laten doen samen met jan. Die mag momenteel niet veel doen, maar kijken wel ;) zit me nu ook te bedenken dat het dezelfde koplamp is waar eerder condens in stond. Nu heeft ie weer nergens last van, zeg maar... ben wel beetje bang voor de roest..

richardwbb

Komt wel goed denk ik.

Jasper

Ik heb nog goede voorschokbrekers die voor een klein prijsje weg mogen. Ik hoor het wel als dat nog nodig mocht zijn.
Nissan 100NX 1600i
VPB voor + achter
GTI stabilisatorstang
CAI Green Storm
Demperset Weitec
Preventive maintenance does the trick