Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Een nieuwe start

Gestart door Belg, 30 jun 2009 - 01:15

Vorige topic - Volgende topic

100nx driver

gewoon lekker een sport stuurtje erin monteren. stuur 10x beter als het originele lompe stuur ::)

Belg

En deze zullen morgen in mijn bezit zijn.
Dan ga ik ze misschien overmorgen ofwel in het weekend er eens in gooien...

Je ziet, het hoeft niet altijd van een andere auto te komen om mooi te zijn :P

Jammer dat ik de leder beklede deurpanelen er niet bij heb, maarja, ik zal die van mij zelf wel eens bekleden... Misschien wel in het wit ofzo, ik zie wel
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Zeurdoos

Zal zeker wel netjes staan ;)

~*Angel*~

Net interieurtje hoor
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

twinturbo

Dat zijn leuke stoeltjes.

Jeroen330

Ziet er goed uit!

Maareeh, zie ik nu een slede onder je achterbank?
Grappig
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

100nx driver

die is scherp, want er zitten daar helemaal geen montage punten

Belg

BEN ZE JUIST GAAN OPHALEN, ZIEN ER ECHT NOG HEEL GOED UIT. ZOU ZE ER AL WILLEN INZETTEN MAARJA, HET REGENT EN HET IS DONKER DUS DAT GAAT NIET LUKKEN.

NEE, ONDER DE ACHTERBANK ZIT GEEN SLEDE, KVOND HET OOK MAAR EEN RARE FOTO...
ALS JE GOED KIJKT ZIE JE DAT DE ACHTERBANK GEWOON OP DE VOORZETELS STAAT VOOR EEN FOTO TE NEMEN...

SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Zeurdoos

CAPS LOCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belg

Jaja, sorry hoor ;D waar jullie jullie aan storen :)

capslock staat gewoon aan omdat ik op een laptop zit, zonder nummeriek deel dus op mijn toetsenbord.
En aangezien ik als student architectuur veel plannen zit te tekenen.. heb ik nu eenmaal meer cijfertjes dan letters nodig...

Ik zal er op letten ;)

Zeurdoos

Wel wa foto's maken als de stoelen en bank in je auto zitten he :P

Belg

Citaat van: Zeurdoos op 23 nov 2009 - 21:49
Wel wa foto's maken als de stoelen en bank in je auto zitten he :P

Natuurlijk, wat dacht je ;D
nu heb ik eindelijk eens iets nieuw voor in de auto

richardwbb

@Belg Een numeriek toetsenbordje of de FN toets gebruiken op je laptop, wellicht dat dat iets is voor je? Als je ALLES GROOT schrijft, dan sta je te schreeuwen op een forum en daar mee laat je zien dat je iets echt meent bijvoorbeeld of gewoon zwaar boos bent vanwege iets. Vandaar de reacties! :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Belg

Alez, de stoelen zitten er in.
Heb alleen zelf geen foto toestel. Dus in het weekend die van mijn vriendin eens gebruiken bij haar thuis. Stoelen wisselen is ook niet het moeilijkste wat er is (zeker niet als ze al van een 100nx komen :P). Ik mis alleen 2 bouten in mijn nieuwe stoelen. Namelijk die wat je zitvlak omhoog houden... die twee aan de linkerkant van mijn bestuurderszetel mis ik, dus dat zit niet heel stevig Nu heb ik geen zin om die uit mijn oude stoelen te halen (sledes moeten er af enzo) + ook geen zin om de nieuwe zetel er al weer uit te halen, doe het in het weekend dus wel, en dan zal ik dus ook ineens foto's maken.

Maar ik kan je nu al zeggen dat het 100x beter staat ;) ECHT VET
caps lock was hier wel op zijn plaats ;)

DJ Ramonski

@Caps lock verhaal: schrijven in hoofdletters wordt gezien als 'schreeuwen', dus vandaar.

Verder: net interieur. Wat panelen betreft; dacht dat hier laatst een setje te koop was. Nu weet ik even niet meer zeker of die al weg waren of niet  :$
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)