Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door bremar, 23 aug 2012 - 15:44

Vorige topic - Volgende topic

bremar

Hallo wij zijn Marcel en Brenda en Lieke(3).
Even ons zelf maar voorstellen.
Wij hebben in 1996 als eens een 100nx gehad,een 92er.
Verkocht in 1999 en toen wat anders gaan rijden.
Nu hebben wij weer zin om weer eens een 100nx te hebben,naast onze dagelijkse auto,puur als hobby auto voor de mooie dagen.
Na wat zoektermen op internet kwamen wij hier terecht en vinden het leuk om er eerst maar eens wat over te lezen en wat wijzer te worden voordat wij er weer 1 kopen.
Dus ben benieuwd wat dit forum ons brengt.
Wij houden jullie wel op de hoogte van onze vorderingen en wat het uiteindelijk is geworden.

Rens

Welkom. Succes met je zoektocht. Na 20 jaar zijn de zwakke plekken wel bekend, en weet je waar je op moet letten bij aanschaf. :)

Vinnie

Leuk om te horen dat jullie na al die jaren weer aan de nx willen, sucess met zoeken en welkom! :D

twinturbo

Welkom hier. Altijd leuk als mensen na jaren weer op zoek gaan naar een nx. Succes met het vinden van een leuk exemplaar.

Daydream

It's just a ride ~ Bill Hicks

bremar

bedankt voor het welkom.
Ben vandaag al even wezen kijken bij één ,maar alleen maar kijken om weer eens dat 100nx gevoel te hebben.
Nou het is er nog!Wat zijn het toch leuke auto's.Maar snel weer één kopen.
Ik heb in een andere topic nog wat vragen gesteld,wie helpt?

bremar

Zo vandaag het formulier voor de aanvraag om lid te worden ingevuld en gaat straks op de post.
Ik kan alleen de voertuig gegevens nog niet invullen :$ ,maar dat kan hopelijk snel en geef ik dan nog wel door.

Rens

Voertuiggegevens is niet zo'n punt. Ook zonder 100NX mag je lid worden. :)

bremar

oh gelukkig! ja dacht ik wel.Nou bij deze dan.
Leuk en nu snel een 100nx en dan kan ik jullie allemaal eens ontmoeten op een meeting.

bremar

themacpie

proficiat! ziet er netjes uit  :D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

bremar

Bedankt.
Leuk he,ook het kenteken,dat is voorzien van het bouwjaar 95

twinturbo

Hij staat er netjes bij zo. Mooie nx.

Knight100nx

Hele nette wagen hoor

bremar

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Het is ook echt een hele nette auto.
Helemaal origineel met maar 100.000km.
Van de tweede eigenaar en die heeft hem maar een paar maanden gehad.
Hij stond bij ons op het woonerf en heel brutaal heb ik een briefje onder zijn ruitenwisser gedaan met de vraag of hij hem wilde verkopen.En wat?Hij wilde wel.
Alle onderhoud en historie zit erbij.
Hij is ook nieuw verkocht hier in Dordrecht dus dat maakt het ook leuk.En het getal 95 in het kenteken wat tevens het bouwjaar is.
De eerste eigenaar was al 58 toen hij hem nieuw kocht en is er altijd zuinig op geweest en heeft altijd binnen gestaan.
Hij staat nu ook weer lekker binnen.
Het interieur is ook nog als nieuw.
Ook zit er een alarm op.
Ik rij er nu een paar dagen mee en hij rijdt geweldig.Als een nieuwe.
Alleen als hij koud is en de choke staat er op vind ik hem wat springerig op het gaspedaal.Als je iets te veel gas geeft heeft hij de neiging om wat te "bokken'.
Ligt dit aan de afstelling of aan een te slap gaspedaal?Ik weet het nog niet.
Bij rustig rijden en rustig gasgeven is er geen probleem.
Ik heb hem in mijn nachtdiensten helemaal nagekeken en gepoetst en ik moet zeggen hij valt niet tegen.
Er zijn wel wat hele kleine dingen zoals het scharniertje van de hoedenplank is kapot dus daar moet een andere voor komen.
Er mist een grijs bekledingspropje uit de bekleding van de achterklep.
En een zwart propje aan de onderkant van de voorbumper.
Ook zat er een zwart plaatje los rechtsvoor in de wielkast,een soort afscheidingsplaat tussen het voorwiel en de motorruimte.Deze was los en heeft tegen het voorwiel aangeschuurt en heeft nu een gat dus die ga ik ook vernieuwen
Maar dat was het eigenlijk wel dus valt mee toch?
Ik heb Pietjuh al gemailt voor de onderdelen.