Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door bremar, 23 aug 2012 - 15:44

Vorige topic - Volgende topic

Rens

En roest, onder andere in de wielkasten?

bremar

in de wielkasten niks,ook niet zacht of beginnend!
Alleen aan de rechterwielkast aan de buitenkant een heel klein plekje wat begint te bobbelen.
Ook geen roest aan de dorpels.
Raar maar echt waar.
Ik ga in de volgende nachtdiensten de wielkasten schoonmaken en tectyleren,eens kijken wat ik dan nog tegenkom.
Ook de voorste wielkasten ga ik schoonmaken en tectyleren,net als jij gedaan hebt ook die modderkuipen er eens uithalen,kijken wat hij allemaal verzamelt heeft.
Ook de bodem is roestvrij.
Er zijn door de fabriek maar stroken getectyleerd zoals in het midden en de dorpels,daartussen is het nog gewoon blauw.
Ik zal er eens een foto van maken als hij weer op de brug sta want die hebben wij op de zaak.Ook onder de motorkap lijkt het wel een nieuwe.Ook als je van onder de motor naar boven kijkt ziet alles er nog zo mooi uit.
1 klein zweet spoortje van olie maar dat heb ik schoongemaakt en ga de volgende keer eens kijken of ik kan vinden waar dat vandaan komt.
Mooi autootje he?

Rens

Yep, dat is een heel mooi exemplaar. :)

bremar

Ja,daar was ik naar opzoek.
Ik hoop hem snel te kunnen showen aan jullie.Wanneer is er weer een meeting?

twinturbo

Mooi verhaal. Als er netjes mee wordt omgegaan dan zie je dat meteen aan de staat. De volgende meeting zal wel ergens volgend jaar pas zijn. Is niet echt meer het seizoen voor.