Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Zeurdoos zijn NX

Gestart door Zeurdoos, 09 nov 2018 - 14:48

Vorige topic - Volgende topic

Zeurdoos

Nou omdat het weer heel erg begon te kriebelen weer terug een 100NX gekocht.  8)
Hij ziet er best goed uit bijna geen roest en de lak is oke dus wat zijn de plannen.

-APK
-Veerpoot brug voor en achter
-Verlagen (60/40) dus ga ik voor 4 achter veren -40mm ;)
-Mooie licht metalen velgen 16"
-En een sport einddemper voor een wat leuker geluidAlleen nog monteren ;)
-MS design spoiler
-Nissan sport dak spoiler als ik die toevallig tegen kom
-Vaste sportkuipen en 4 punts gordels Ben ik toch echt te oud voor en kom dan de auto niet meer uit denk ik  :P
-En natuurlijk onderhoud (olie en filters vervangen, bougies, enz)

Hier al een foto van hoe ik hem kocht  8)

Het is een 1.6 carb geworden (lucky me want heel het interieur is mooi netjes zwart) met een kleine 138***Km er op ;)

Cor

Ziet er netjes uit! Van harte☺

Zeurdoos

Tnx ben er erg blij mee en had niet verwacht dat hij nog in zo'n goede staat was voor de prijs die ik er voor moest betalen  8)

HarriePekel

Mij verbaast het niets meer, ik rijd al 3 jaar in een NX van 350€ en de GTI koste mij 2 jaar geleden slechts 550  ;)
Succes met de keuring  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Zeurdoos

Gaat helemaal goed komen met de keuring  8) (is het as vrijdag niet dan wel voor 20 december)  8)

dealmaker_nl

Dat is een mooi rode nx

En je gaat nog pimpen ook

Goed plan

Nico
Nico Amsterdam

Zeurdoos

Ik doe niet aan pimpen ;) ik verbeter zijn rij eigenschappen  8)

Zeurdoos

Nou we zijn al lekker op dreef alle verteerde vacuüm slangen vervangen en ook de verteerde luidsprekers voor vervangen ;) mag ook wel na 27 jaar. De motor loopt meteen een stuk netter en ook een betere gas response ;) .

Zo oke meteen mijn Tokyo metroring er onder gehangen en de Shoshinsha/Wakaba er terug op gehangen op de achter ruit want ja JDM toch ;)

En waarom blauwe slangen ja die had ik liggen en het verschil als je al die oude slangen vervangen hebt is die kleine €10,- meer dan waard motor loopt heel netjes en een betere gas response meteen  8)

HarriePekel

Ziet er meteen een stuk beter uit  ;)

Zeurdoos

Nou gisteren een centraledeurvergrendelings set in gebouwd met afstandsbediening omdat lekker makkelijk ;) en vandaag gaan we een achterveerpootbrug op halen ;)

Alle kabels ook netjes weggewerkt  8) we zijn dus weer lekker bezig geweest ;)

HarriePekel

Oo.. zo'n handig ding wat je deur op slot gooit met de afstandsbediening en sleutels erin? ;D :frusty:

Zeurdoos

Nee deze hangt gewoon aan de auto sleutel dus dat kan bij mij niet gebeuren ;)

HarriePekel

Dat hing de mijne ook, alleen zat de sleutel in het contact, ik liep naast de auto en toen gingen de deuren opeens dicht  :(

Zeurdoos

Dat is inderdaad niet goed.

richardwbb

Zeurdoos, wat zit daar tussen de achterbumper en het rechter achterlicht?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily