Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Zeurdoos zijn NX

Gestart door Zeurdoos, 09 nov 2018 - 14:48

Vorige topic - Volgende topic

Zeurdoos

Ik denk een dealer sticker zal morgen wel eens kijken wat er op staat ;)

Zeurdoos

Vandaag een Mark_B veerpootbrug op gehaald bij @themacpie en deze thuis meteen er onder gezet ;) nu morgen voor de APK en kijken of hij er een beetje makkelijk door komt  8) heb ook al een sport Sebring einddemper liggen van @evil 100NX alleen deze gaat iets langer duren om er onder te zetten omdat mijn einddemper vast gelast zit aan de middenpijp  ::)

We zijn dus al lekker bezig ;) ben heel erg benieuwd wat hij morgen doet met de keuring  8)

Zeurdoos

Nou toch nog geen APK (heb nog tot 20 December dus geen nood) Er zat blijkbaar toch nog een plekje in de wielkuip en omdat deze bij/op een herstelling zit is het eerder afkeur dus 15 December ga ik lekker samen mee een maatje van mij die wielkasten opnieuw goed aan pakken want het lijkt er nu dus op dat de vorige garage over de roest heen gelast heeft gehad en ja als je het er niet uit haalt komt het sneller terug.

Maar heb er alle vertrouwen in dat het hellemaal goed komt ook gaan we dan gelijk de einddemper los slijpen zodat we de Sebring er onder kunnen hangen en misschien ook gelijk nieuwe schokbrekers met verlagings veren (als deze dan op tijd binnen zijn)  8)

HarriePekel

Das pech  :o
En oude roest is wel weg te krijgen hoop ik?
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Zeurdoos

Alles is wel weg te krijgen zie ook verder absoluut geen problemen, en toen ik gisteren de achterveerpootbrug monteerde dacht ik al dat hij er toch niet door ging zijn maar maakt niet uit we maken het gewoon  8)

Zeurdoos

Citaat van: richardwbb op 14 nov 2018 - 19:02
Zeurdoos, wat zit daar tussen de achterbumper en het rechter achterlicht?

Heb er een foto van gemaakt en het is inderdaad een oud dealer stickertje ;)

HarriePekel

Zeurdoos

Nou vandaag lekker open naar huis gereden vanaf mijn werk (niet omdat het zo warm en mooi weer was maar omdat ik het echt heel erg gemist heb) ;) en het was weer genieten lekker over de snelweg en de kachel op zijn warmst is het heel goed te doen  8)

dealmaker_nl

wis niet dat het nog mogenlijk was open te rijden met deze temperatuur

hoop dat je door de apk komt

ben ook met een bezig om die apk ok te maken

Groet nico
Nico Amsterdam

Zeurdoos

Ik zie geen problemen na het lassen dat hij niet door de APK zou komen ;) Dus de 21 december heb ik een nieuwe APK er op  8) . Heb wel vertrouwen in mijn en Roy's werk  ;D . En daarbij had de Garagist al gezegd dat hij er heel erg goed uit zag voor zijn leeftijd  8)

HarriePekel

Bij mijn dagelijkse komt er eerst wat plamuur in en ducktape oid. op voor de APK, bij gebrek aan warmte in de garage ::)
Las er volgend jaar wel ff nieuwe wielkastrand in, voor een spuitbeurt  ;)
Auto ziet er nog steeds niet uit, maar afkeuren homaar  ;D
@Nico, zolang het droog is kan het dak er af, kachel lekker hoog en gaan met de nissan  :D

Belg

Lang geleden dat ik jou hier nog heb gezien. Veel succes met je nieuwe nx, C.
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Zeurdoos

Zo gisteren pakketje ontvangen van Rens met een nieuwe MS-design spoiler en mijn oude voor veerpootbrug ;) dus de veerpootbrug gaan we er zo op schroeven en de spoiler moet nog even wachten op zijn toekomst  8)

;D 8)

Zeurdoos

Zo de veerpootbrug zit er op  8) dus nu voor en achter  8) ;D

richardwbb

Oke dus die veerpootbrug past mooi op een GA16DS. Motorruimte ziet er heel netjes uit.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily