Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Vinnie; Project NeXT - Digital! (Nieuwe achterklep+bumper)

Gestart door Vinnie, 04 jan 2012 - 23:47

Vorige topic - Volgende topic

Vinnie

Dat durf ik zo helaas niet te zeggen, als ik de bon kan vinden zal ik even kijken of het daar op staat, wel is het zeer waarschijnlijk via een spuitbus gegaan, want er zitten veel kleine spetters op de achterruit en bumper.

Op de bodemplaat zit ook flink tectyl, Piet had er soms wat moeite mee... even oude remleiding weghalen :P

Vinnie

Zo... vanaf straks zal ik een anderhalve week heel weinig tot niet op het forum zijn, en lekker genieten van onder andere de rit naar en van duitsland in de nx  ;D

Ik heb er zin in! Foto's zullen er ongetwijfeld komen :D

:drive:

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Sa_Reno

Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

Vinnie

Zo... en we kunnen weer een jaartje, vlekkeloos door de keuring!  :D

Pietjuh

Had het niet anders verwacht :-)

Gefeliciteerd.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Jeroen330

Mooi! Je hebt afgelopen jaar genoeg kosten ervoor gemaakt :p
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Vinnie

Zo... winterbanden er weer onder; wel iets lage spanning, maar dat komt wel in orde. Moet toch ook even nog afspraak inplannen voor een kleine beurt.

Verder vandaag een leuk ritje door Nederland gemaakt... en als de zon dan schijnt;

;D

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Vinnie

Gisteren een kleine beurt laten doen... maar de dealer kwam met twee opmerkelijke aantekeningen.

De remblokjes zouden niet meer goed zijn. Ok, dat zou kunnen, die dingen slijten nu eenmaal... maar ze zeiden ook dat de remvloeistof vervangen zou moeten worden. En dat lijkt me heel erg vreemd.
De vloeistof was nog geen half jaar geleden vervangen bij de vervanging van de remleidingen  ???

Een half jaar lijkt me wel heel erg kort.

luc2572

waarop baseerde hij het dat deze vervangen moest worden dan?

Vinnie

Dat werd niet verteld. En dit was ook verteld door zo'n 'kantoormedewerker' die het van de monteur had doorgekregen.
Ik zit er nog over te twijfelen om een 'second opinion' te vragen bij een andere garage... ik blijf het een beetje vreemd verhaal vinden.

edit: toenet nog even gekeken, maar ik zie echt niks raar, remvloeistof ziet er nog als nieuw uit, mocht dat 'verkleuren'. Filter ook nog even eruit gehaald en bekeken. Lijkt allemaal nog prima te zijn.