Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Vinnie; Project NeXT - Digital! (Nieuwe achterklep+bumper)

Gestart door Vinnie, 04 jan 2012 - 23:47

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Blijft er toch apart uit zien. Maar mooi dat het goed werkt.

Vinnie

Ik ben er heeeeeel blij mee.. zolang het kan ga ik er gewoon van genieten.

Vanochtend heb ik wel de tellerbak weer even los gehad, maar om even de verlichting eruit te vissen. Door de led's zelf heb ik echt geen extra lampjes nodig om de mooie zwarte achtergrond vergeeld te maken :P

Meteen ook de kans aangegrepen om te kijken of ik iets met het 4e schroefgat kon doen, die dus afgebroken was. Schroefje erin, en er was net genoeg plastic over om de bak iets rechter te krijgen. Mooi dus  ;D

En 't is best grappig hoe mensen soms naar me kijken hoeveel tijd ik er mee spendeer, in vergelijking met de vorige auto :P

Vinnie

Paar dagen geleden bij de bandenboer nieuwe zomerbandjes onder laten leggen.

Gezien de standaard maat 175/65 14" gewoon een stuk duurder was heb ik meteen een compatibele alternatief gepakt. Ik wilde eigenlijk sowieso iets bredere sloffen, dus dat was mooi meegenomen.

Continental ContiPremiumContact 2; 185/60/R14.

De winterbanden heb ik bij familie in een garagebox gelegd en meteen van de mogelijkheid gebruik gemaakt om samen met een neef even te kijken naar de tellerafwijking (wat dus nu zo'n 5km/h is; in ieder geval tussen 70~120km/h).

We hadden meteen ook maar een paar filmpjes geschoten. Ziet er echt zo gaaf uit in de nacht  8)
http://www.youtube.com/watch?v=s5k0rMWxtOM

luc2572

toch maar voor de 185 gegaan? ;)

Vinnie

Yups! ;D
Staan er mooi onder, niks op aan te merken..

twinturbo

Altijd fijn nieuwe bandjes. Ben benieuwd benieuwd hoe dat nou staat in het echt.

Vinnie

Dat zal je vanzelf zien op de JAF meeting ;)

ricjuh

Hoe krijg je die teller verlichting zo mooi wit?  ::)
Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby.

Vinnie

Het duurde even, maar ik wilde het zeker weten. Ik heb zowel in het donker als overdag goed gelet op de kleur, en het komt overdag gewoon veel gekleurder over dan in het donker.

Ook denk ik dat de camera wel een iets ander beeld geeft dan in 'het echt', maar veel scheelt het niet.

Het is wel mogelijk om de kleur anders te maken, er zit een getinte plastic plaat tussen de electronica en de platen erboven.

Vinnie

Ik heb geen idee of het aan de slijtende koppeling ligt, of wat anders, maar ik heb de laatste tijd meer dat het schakelen gewoon niet lekker gaat.
Merkende van 1 naar 2, of 2 naar 3.

Beetje het idee van ingetrapte koppeling naar 1 zetten met een te hoge snelheid, krijg je zo'n 'dreun' naar voren...

Miss kan er iemand even naar kijken komende zondag, en mocht het idd de koppeling(splaten) zijn dan maar even met Pietjuh of ParaChris even dat vervangen want zo verder prutsen gaat ook snel de lol van af  :(

ParaChris

Ik kijk er zondag wel even naar, of anders Piet, of iemand anders, of allemaal tegelijk ;)

En dan mag je kiezen wie het voor je gaat maken xD

Vinnie

Het is dat je er zo lastig bij kunt, anders zou het zo een klusmeet worden net als ik gezien heb op een foto van een paar jaar geleden  :roll:

Is goed, thanx!  ;D

Vinnie

Zo... vanmorgen in de vroege ochtend het Brabantsche land gedag gezegd en richting Drachten gegaan. Eens zou die koppeling aan de beurt komen, dus had ik met Pietjuh en Jeroen330 afgesproken om dat dan maar vandaag te doen!

Eventjes Jeroen330 in Zwolle opgepikt en verder op een opvallend rustige ochtend naar Drachten.

En starten maar... !

Oud :o

Nieuw!

Our man of steel! :P

Oude olie

Nieuwe olie erin :P

Erg leerzaam om deze software in actie te zien; meteen het toerental gecorrigeerd en ik geloof dat de timing wat laat stond?

Done! :D

Bij deze wil ik beide heren hartelijk bedanken voor de snelle service; het was een leerzame en leuke ervaring! Is dat ook weer in orde! :D

Jeroen330

Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap