Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project Sareno.. 02-06-2012 Einde.....

Gestart door Sa_Reno, 24 jan 2010 - 13:56

Vorige topic - Volgende topic

Sa_Reno

Helemaal correct! De mijne waren niet best meer
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

richardwbb

Ik heb ze er niet meer op zitten, evenals dat stripje onder de bumper (tiewraps) je mist ze echt niet.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ParaChris

Ik heb ze iig nog! Laat maar horen als je ze moet hebben!

Sa_Reno

Vandaag weer even aan de slag gegaan. De voorbumper zat niet lekker rond de koplampen en daar moest wat aan gebeuren (zie 1 pagina terug).

Voor de zekerheid heb ik Robin even gebeld (Staartbek) en ben ik gaan trekken aan het front. Ze zitten al een heel stuk beter maar toch nog niet 100%.

Bij de rechterkoplamp zie je de bumperbalk nog maar dat komt doordat ik de steuntjes van de ruitenwisser en nog af gelaten heb (het rubber is wat vervormd:

Links:

Rechts:

Front totaal:

Daarnaast heb ik de uitlaat eraf gehaald (alleen einddemper nodig nu) en de koppeling verwijderd. Helaas heb ik wss de vervangende druklager per ongeluk weggegooid, deze moet ik nog halen. Ik hoop ook dat ik de bouten op de juiste plaats weet terug te zetten :-\. Hier heb ik helaas geen fotos van.

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Sa_Reno

Na heel veel wikken & wegen, hard en lang nadenken etc heb ik besloten te stoppen met deze auto. Mijn blauwe blijkt beter dan ik verwacht had en ik ga mijn tijd en geld verder in de blauwe steken. Daarnaast heeft ie zijn taak volbracht om mij door behoorlijk zware jaren heen te trekken. Het nadenken over de wensen, het regelen van onderdelen en het sleutelen zelf heeft me geholpen om mijn hoofd koel te houden in tijden van extreme stress en zorgen.

Het motorblok heeft waarschijnlijk een nieuw baasje gevonden maar de rest mag tegen elk aannemelijk bod opgehaald worden. Het liefst in 1.

twinturbo

Jammer. Weer een nx minder. Maar nu kan je inderdaad wel alle aandacht op de blauwe richten.

Sa_Reno

Idd. Weer een NX minder. Tenzij iemand hem meeneemt en er een nieuwe motor en uitlaat in monteert. In dat geval mag ie voor een euro weg.

ParaChris

Thomas heeft nog een motor? Misschien wil die hem wel hebben voor een euro! XD

Jeroen330

Motor gaat een bijzonder leven lijden!!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,