Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project Sareno.. 02-06-2012 Einde.....

Gestart door Sa_Reno, 24 jan 2010 - 13:56

Vorige topic - Volgende topic

ries19

Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

geert

als je zo'n NXje zonder z'n frontbumper ziet staan ... is 't toch maar een vreemd zicht :P
- Passion on wheels : Deep Blue Nissan 100NX 1.6i (1993)
- Another passion : Electronic Sounds 'n Music : http://www.junonoel.com <-- have a listen !

Diembo

Keep on smiling, keep on living!

richardwbb

Ik heb even je project topic gelezen. Ik zag eerst deze foto:

En de auto is niet krom?

Mijn Nx heeft ook een tik gehad en telkens bij de wasbeurt, komt het water naar binnen. Deur hangt goed aan die kant en rubber is ook goed.

Maar dit zou ik met een subframe en draagarm kunnen oplossen?  :P

Of ligt dit aan de lens van de camera?  :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Sa_Reno

Wat zie jij op deze foto dat ik niet zie?

De deur is eruit omdat die slecht was door braakschade en het spatbord had roest.
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

richardwbb

Als je naar de plastic bekledingsrand van het tapijt naast de stoel kijkt en daaronder zit de grijze coating op de kokerbalk en dan naar het rood daartussen. Dan is die kokerbalk niet recht meer op de foto.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Sa_Reno

Dus volgens jou is het rood tussen het grijs (antisteenslag op de koker) en het grijs vd bekleding niet recht?

Aan deze zijde heeft de auto nooit schade gehad dus dat lijkt me stug..

richardwbb

Dan zal het wel aan de lens van de camera liggen. Ik zal eens een foto van de mijne maken, dat is onder de juiste hoek te zien, voor het gemakt op de brug, dan zie je hem ongeveer zo staan als jouw Nx op de genoemde foto.

lucus

das gezichtsbedrog rich, komt door de hoek waarin de foto is genomen.
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

richardwbb

Ach natuurlijk, door de 2 verschillende wielen en de deur er uit is het effect nog groter geworden.

Sa_Reno

Hoe ga je dit op de trekbank repareren?  ;D

Ik heb net nog even bij de auto gekeken maar hij is toch echt recht hoor

richardwbb

Lol. interessante vraag.

Heb je mijn PM al gelezen, ik wil je graag een foto sturen van mijn auto wat laat zien dat de neus er helemaal niet zo mooi op zit.

Sa_Reno

ries19

en de lijnen van jou plaatje zijn allemaal recht :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

DJ Ramonski

Daarom zijn ze niet te repareren :P

Maar ik denk dat het gewoon aan allerlei factoren ligt: hoek, verschillende wielen en vermoedelijk de groothoek van de camera.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)