Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

jeroentjes project

Gestart door jeroentje, 27 feb 2008 - 23:50

Vorige topic - Volgende topic

DonJunior

Word best druk op je auto met die tatto.. maar misschien is het wel gaaf... als je de tatto laat uitwerken in één kleur.. dus gewoon zwart en iet wat schuin over de zijkant laat lopen.. een beide zijden..
Kan wel gaaf zijn.. en btw.. een sticker trek je er gewoon weer af als het niets is..

DJ Ramonski

Ik zou hem echt gewoon zo laten zo als hij nu is. Misschien een subtiele tribal, maar meer ook niet.

Heb je trouwens nog iets met je ruiten gedaan achter? Ik weet nog wel een redelijk goedkoop adres namelijk, moet je er wel een ritje Kerkrade of ja, Landgraaf tegen aan gooien :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

jeroentje

als ie komt wordt ie 1 kleur en idd don als het nix is kan ie er gewoon weer af
dus ff kijken wat stickerland zegt over de prijs

@DJ Ramonski die folie op de achterruiten heb ik er afgetrokken hou hem ff zo zonder folie misschien met de tijd want op stickerland stond ook folie die je mag gebruiken op de voorruit en zijruiten waar je geen gezeik mee krijgt dus ff aan zien

DonJunior

Hey Jeroen.. ik zou hem als ik jou was wel eerst proberen te photoshoppen.. en als je zegt.. dat kan ik niet.. stuur mij dan even een goede foto van je tattoo en van de zijkant van je wagen.. dan wil ik wel even voor je soepen hoor.. want het is wel zonde vna je geld als je na een week al zegt.. "ik vind het toch niets"...

Ik hoor het wel ok?!

jeroentje

vrijdag gebelt voor het stuur blijkt dat de levertijd 3 weken is in plaats van 1  >:(
moet nog hellemaal vanuit italie komen en aangezien ze daar niet snel zijn duurt het wel ff.
ff een to do:
side knippers smoke
stoelen en achterbank laten bekleden(wit met zwart leer)
verlagen (niet veel 2 a 3 cm )
dashboard laten spuiten in dezelfde kleur als achter (alles wat nu zwart is wit en omgekeert)
electrisch raam meganisme inbouwen heb ik al liggen heb alleen nog een Overstroom beveiliging nodig.
zodat ik deze deurpanelen kan plaatsen

en ben nu zelf bezig het hemeltje te bekleden helaas was de spuitlijm op dus kon niet verder

DonJunior

Hey.. je vergeet je hoedenplank foto's..
Anyway.. ziet er erg gaaf uit, zowel de hoedenplank bekleding als het hemeltje..  8)

100nx driver

erg gaaf zo wit

wat voor spuitlijm gebruik je ?

jeroentje

Citaat van: DonJunior op 01 jun 2008 - 16:43
Hey.. je vergeet je hoedenplank foto's..
Anyway.. ziet er erg gaaf uit, zowel de hoedenplank bekleding als het hemeltje..  8)

zie pag7  :P had die al wat eerder gedaan.

jeroentje

Citaat van: 100nx driver op 01 jun 2008 - 16:44
erg gaaf zo wit

wat voor spuitlijm gebruik je ?

speciaal voor alle stoffen te bekleden op elke ondergrond kweet nie hoe het heet busje al weggegooit
kan je gewoon hallen bij de lokale tuning winkels

DonJunior

Ik gebruik m gewoon van de Praxis. Of die van Conrad.nl
zijn beide gewoon prima!

jeroentje

vandaag nieuwe spuitlijm gehaalt en weer verder gegaan ben zo rond half 3 begonnen en was rond half 6 klaar hierbij de foto's best aardig gelukt. :P

DonJunior

Mooi.. erg goed gedaan..
Als ik jou was zou ik nu toch echt stoppen met roken in de auto  >:D
Anders heb je binnen enkele maanden een geel interieur  :-X

Zeurdoos

Erg mooi hoor kerel ;) hopen da je stuurtje gauw binnen is  8)

jeroentje

ik denk het ook jah  :P maar ik denk niet dat ik dat vol houd ach jah anders gewoon weer opnieuw bekleden  :P nee ik ga het echt proberen

Jurgen

Citaat van: DonJunior op 03 jun 2008 - 17:51
Mooi.. erg goed gedaan..
Als ik jou was zou ik nu toch echt stoppen met roken in de auto  >:D
Anders heb je binnen enkele maanden een geel interieur  :-X
volkomen mee eens!
Renault Megane 1.6 Cabriolet Franse Rommel Edition
Honda CBR600 Plastic Raket