Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

jeroentjes project

Gestart door jeroentje, 27 feb 2008 - 23:50

Vorige topic - Volgende topic

sander_100nx

Wow das wit in de auto :o

Sjees

Ziet er echt netjes uit!!

dopey

daar ging m'n interieur idee ;) erg netjes joh... was laatst ook bezig met hemeltje maar vond 't maar klote werk, plus dat m'n spuitlijm en stof niet samen wouden werken :(
Aint nothin sweeter than a one liter

jeroentje

ik vond het opzich meevallen het hemeltje was er zo uit ik was alleen bang dat ie zou breken met het eruit halen dus heb ik dat heel voorzichtig gedaan voor de rest was het een eitje toen ik het door had.
lijmspray van motip gebruikt 9,95

dopey

eruit en erin geen probleem, onderhand al 6x gedaan easy! meer 't stofferen zelf, kan zijn omdat ik gewoon 0,0% geduld ervoor heb

jeroentje

jah je moet wel geduld hebben het is niet zo 1.2.3 gedaan als je het netjes wil daarom ben ik ook bijna 3 uur bezig geweest  :P

dopey

hahaha, heb ik echt niet.. soms wel irritant ja ;)

[BE]100NX-blauw

Hey, kan je me soms doorgeven welke spuitlak je gebruikt want ik deed hetzelfde met men hemeltje maar helaas met het dak open gereden en de lucht kwam er onder en was weer los.
Ten tweede, heb je de stof eraf gehaald of er overgeplakt?

Groetjes jason

DonJunior

Citaat van: [BE]100NX-blauw op 04 jun 2008 - 00:53
Hey, kan je me soms doorgeven welke spuitlak je gebruikt want ik deed hetzelfde met men hemeltje maar helaas met het dak open gereden en de lucht kwam er onder en was weer los.

Groetjes jason

Staat echt drie berichten naar boven..

Citaat van: jeroentje op 03 jun 2008 - 18:10
...
lijmspray van motip gebruikt 9,95

jeroentje

Citaat van: [BE]100NX-blauw op 04 jun 2008 - 00:53
.....

Groetjes jason
ik heb het gewoon over de oude bekleding gelijmt

Sarinah_loves_NX

WOOOOOWW....mooi zeg....jeetje...daar mogen geen viezen mensen in en Non-smokers...

ach..per 1 juli mag er toch nergens meer gerookt worden in de horeca...dus misschien wordt het dan ook easy om gewoon maar te STOPPEN!

maar i digg u..ben ook een rookster... lekker dakkie open, muziekje aan, peukie in de mond 8)

Jeroentje, waar heb je die stof gehaald dan? en welke..of maakt dat nie zo uit..errrrug mooi gedaan hoor.

was het ook van plan, maar dan alleen de spuiten in een kleur..moet er nog achter komen of dat mogelijk is .

GENIET van je mooie hemeldakje...

gexxzzz

netjes gedaan hoor... die auto wordt steeds mooier!

jeroentje

thnx thnx allemaal ben er ook erg trots op

@Sarinah_loves_NX roken tja wat moet ik er van zeggen ik gah iniedergeval niet stoppen maar wil wel stoppen met roken in de auto of echt alleen met beide ramen open :P
De stof kun je volgens mij overal wel krijgen ik heb gewoon skyleer gebruikt was nog geen 6 euro voor 1m bij 1.40 m ik was totaal voor de hoedeplank hemeltje en dakjes 18 euro +2x  lijmspay a 9,95 kwijt goed koop voor een extreme make over  :P

denman

Ziet er erg dik uit man
complimenten  ;D ;D

mathijs

Jo Jeroentje,

Ziet er top uit jongen! Goed bezig. Hij wordt steeds meer 'af'. Idd nog een paar cm naar beneden en dan hebbie echt een super wagen!