Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

jeroentjes project

Gestart door jeroentje, 27 feb 2008 - 23:50

Vorige topic - Volgende topic

jeroentje

nou net mijn auto terug gehaalt van de apk
en een dikke afkeur  :'(
-achterrem verschil in de trommels (schoonmaken en dat is hoppelijk verholpen)
-spruitstuk is gescheurt daardoor te hoge co percentage
-r.a.wielgeleider rubberbus versleten
-l.v wiel loopt aan
-r.v stadslicht kapot (nieuw lampje halen)
-l.v koplamp reflector zit los (als het goed is weer vast te klikken)

advies om aan te pakken(geen afkeur)
moter lekt olie (kweet alleen niet waar hij zei misschien een lekke leiding)
opkomende roest in de wielkasten

voor het spruitstuk iemand een idee eentje van de sloop,een nieuwe of lassen?
verder tips zijn welkom

DonJunior

Flink balen kerel.. heel veel succes ermee.. toch maar goed dat we even hebben gewacht met het verlagen he .. Nou ik hoor nog van je!!

Melvin100nx

Valt toch wel mee.... Bij mij zit de reflector ook beetj los  ??? Gewoon nieuwe koplamp erin?
Naam: Melvin en Sabrine Leeftijd: 23 en 21 jaar Woonplaats: Alphen aan den Rijn
[img width=90 height=90]http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-LWWHA6BD.jpg[

100nx driver

koplamp gaat klote worden want je bumpe moet eraf :-\.

je kan het proberen om je bolletje etc eruit te halen en dan je refelector terug te trekken.

spruitstukken kan je tijdelijk wel dichtlassen, maar die scheurt zo weer.

Zeurdoos

Ik zou voor een RVS Spruitstuk kijken dan weet je zeker dat ie langer mee gaat ;)

Crum

of ik gooi 2 auto's door elkaar..of jij had t bumpers strak gezet met t voorscherm..iig suc6 met APK klaar maken..k ben er ook mee bezig.. ;)

opzich wel netjes dat ze tegen je zeggen wat er aan zit te komen..doen lang niet alle garage's...
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

dannydehaan

Vind de apk wel meevallen. Zou als ik jou was de roest wel direct behandelen.

enne:
Citaat van: jeroentje op 10 jun 2008 - 00:01
ja ik was gelijk verlieft :P hij zit alleen dicht op de knipper en ruiten schakelaars is ff wennen, als ik een bocht maak gaat men ruiterwisser aan  :P.is dat eigenlijk bij alle sportstuurtjes ?
Kheb nog een mooie snap-off, ben je van het probleem af, haal je m een cm of 4-5 mee naar voren ;)
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

jeroentje

Citaat van: 100nx driver op 09 jul 2008 - 18:24
koplamp gaat klote worden want je bumpe moet eraf :-\.

je kan het proberen om je bolletje etc eruit te halen en dan je refelector terug te trekken.

jah idd ik hoop dat dat niet voor alte veel problemen gaat zorgen,als het wat beter weer is ff kijke of dat lukt.anders heb ik echt een probleem.

@danny thnx maar dat is nu niet iets wat ik direct wil aan pakken eerst zorgen dat ie weer apk waardig wordt

jeroentje

zo weer terug van weg geweest.laatste tijd een beetje druk gehad met werk.
auto is inmiddels weer goed gekeurt,zonder dat er ook maar iets gemaakt is  :-\.hij heeft zelfs de steekproef van de rdw overleeft.Dus hij kan er weer een jaar tegen aan.

DonJunior

Appart!?  Heb je niets eraan gedaan.. en is gewoon gekeurd?!  :P ::)

jeroentje

jep heel vreemd maar ik weet iniedergeval dat ik nooit meer naar kwikfit ga >:D

DonJunior

jeroentje

nee bij de woonboulevard tegenover de mercedes dealer 

Crum

offtopic..

ik snap eigenlijk nooit zogoed waarom mensen naar de kwitfit gaan, die monteurs daar vallen schijnbaar onder een andere COA als dat ik doe, ik val onder klein metaal, zij detailhandel. Zoals ik het ook heb gehoort werken hun daar ook op provisiebasis, verkopen ze meer onderdelen, krijgen hun ook een bonus. Daarom worden auto's bij de kwikfit sneller vaker afgekeurd, en dan vooral op dingen die hun kunnen doen.

ik heb dan t gemak dat ik zelf in een garage werk, anders zou ik naar een kleine universele garage gaan. De eerste 2 jaar ben je daar niet gelijk goedkoper uit. maar naarmate je daar langer komt wordt je toch iets van een vaste klant, waar ze een stapje extra voor willen doen (is hier iig wel zo)

ontopic..

gefeliciteerd met je nieuwe APK ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

jeroentje

thnx
stelletje rukkers daar. iemand van de rdw heeft mijn auto goed gekeurt ,denk dat ze gewoon geld wilden zien.moet alleen wel het spruitstuk vervangen maar ik heb al een spagetti spruitstuk liggen eff kijken of ik iemand kan vinden die hem er onder kan hangen.