Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Eindelijk echt bezig..

Gestart door Martelaty, 22 jul 2010 - 18:26

Vorige topic - Volgende topic

Martelaty

Jeroen330

Tja, remschijven en blokken ff nieuw halen, klauwen tweedehands op de kop tikken... Dan kun je iig in de ankers..

Goedkoop nieuwe schijven en blokken van prima kwaliteit kan ik wel regelen, klauwen moet je zelf ff zoeken!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Martelaty

en hoef ik daar verder niets aan te modificeren dan?

richardwbb

klauwen 50
schijven 75
revisieset 35

Dat is dan wel alles cheap zeg maar. Je kunt het ook een ball park figure noemen. Dat is dus met het slaan van een homerun zeg maar, dat die niet buiten het veld valt ;)

dit kan ook

klauwen 80
schijven 235
revisieset 100

Verders hoeft de revisieset niet nodig te zijn maar is wel aan te raden. Net als schijven met groefjes en zo maar de meningen en prijzen zijn hierover verdeeld.

En ja dat wil in de ankers.

p.s. achter hoef je niet persee mee te upgraden maar je achter remmen moeten ook een beetje beter gaan remmen dat komt het rijgedrag ten goede, echter zorg dat ze goede remschoenen hebben, goed afgesteld staan en inwendig schoon zijn en goed ontlucht dan remt dat als een dolle hoor een trommel.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Martelaty

oke prijzen vallen me nog reuze mee! misschien wel interessant!

richardwbb

Kijk ook ff naar Big Brake kit dan en Willwood of zo. ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

staartbek

2de hands zo'n €500,- en dan moet je nog aanpassen

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Martelaty

Zo de auto is naar de keuring! vorige week nog even gauw mn remblokken vervangen... of nou ja wat daar nog van over was! heb daar iets te lang mee door gereden, maar nu wel weer verse blokjes er onder!

Morgen de uitslag ben erg benieuwd!

Jeroen330

Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Pietjuh

CiteerZo de auto is naar de keuring! vorige week nog even gauw mn remblokken vervangen... of nou ja wat daar nog van over was! heb daar iets te lang mee door gereden, maar nu wel weer verse blokjes er onder!

Morgen de uitslag ben erg benieuwd!

lekker, met splinter nieuwe remblokken voor de keuring gooien, ik gok op of te weinig remvermogen of rem verschil. Zowiezo niet een aanrader om de rembank op de gaan met blokken die nog niet ingesleten zijn.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Martelaty

nee klopt maar ze waren echt aan vervanging toe en ben er niet eerder aan toe gekomen helaas.. dus laten we het beste hopen!

neem trouwens snel ff contact met je op om langs te komen:)

Martelaty

Zo auto is voor de keuring geweest, afgekeurd natuuuurlijk!

fusee kogels moeten worden vervangen.. remleidingen hebben aandacht nodig.
koplampen zijn niet helemaal goed.
en de achterremmen zijn niet goed.. daar heb ik net het wiel vanafgehad en de rest los en zag dat hij lek was, dus nu maar opzoek naar vervangende voor beide kanten.

Pietjuh

Citeerfusee kogels moeten worden vervangen..

Succes :-)
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Martelaty

haha dat laat ik doen.. lever zelf de fuseekogels aan en de garagehouder zet ze er voor me onder.

Martelaty

Zo vandaag weer even aan het sleutelen geweest en jawel een luchtfilter geplaatst haha!

Morgen gaat de auto naar piet om hem apk klaar te maken!