Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Eindelijk echt bezig..

Gestart door Martelaty, 22 jul 2010 - 18:26

Vorige topic - Volgende topic

Martelaty

Dat gaat zeker goedkomen! ga ik helemaal aanpakken, in de bouwvak ga ik de hele auto roestvrij maken en dan tectyl er over ! die gaten zijn trouwens op dit moment aan de onderkant de enige roestplekken! mijn wielkast achter moet wel worden vervangen maar dat ga ik ook aanpakken! dus komt helemaal goed!

Martelaty

Zo vandaag eindelijk velgen onder de auto! al zeg ik het zelf een wereld van verschil! vind nu alleen wel dat de voorkant omlaag moet..

richardwbb

Dat staat wel even sportiever! Mooi velgje ook.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Martelaty

Dat vond ik ook haha ben er ook erg blij mee!

Ginko

Bij elke standaard NX lijkt het alsof de voorkant omlaag moet.

Maar, vergeet niet. Als je erin zit is de voorkant al een beetje lager.
;D

Martelaty

Ja vooral met mijn 130 kilo haha

Ginko

Citaat van: Martelaty op 03 jun 2011 - 08:30
Ja vooral met mijn 130 kilo haha

Nah, ik spreek uit eigen ervaring.

:roll:

richardwbb

Niet overdrijven people :D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Martelaty

Martelaty

Heb trouwens nog een groot twijfel geval.. hoop dat jullie me beetje kunnen helpen.
het spoilertje achter op moet zo ie zo worden gespoten (blanke lak laat los) nou twijfel ik enorm of hij rood moet blijven of dat hij zwart moet.. ben benieuwd wat jullie vinden!

twinturbo

staat een stuk beter zo met die velgen. Ik zou dat spoilertje mooi rood laten.  ;)

michxtreme

mooie velgen hoor :) alleen idd omlaag! en niet alleen die NXjes hebben dat maar mijn sunny staat voor ook zo idioot hoog op de poten.
spoilertje opschuren en netjes opnieuw in de blanke lak zetten en mooi rood laten :)
The only limit is your own imagination

Martelaty

schuren hoeft niet het is namelijk rubber dus als ik met een hogedrukspuit (na de tip van staartbek) er over ga laat de lak ook al los!

Martelaty

misschien hele rare vraag maar iemand zei laatst tegen mij dat je van je voor veren ook precies 1 ronding af kan flexen.. kan iemand mij vertellen of dit echt kan?

staartbek

nou! dat is idd wel een hele rare vraag, maar natuurlijk kán er een ring afgeflext worden

maar je kan dan wel problemen krijgen met de apk, dwz, als je veer los tussen de schotels zit
en je moet veren klemmen hebben om ze er tussen weg te halen
en je hebt een flex nodig, dus als je deze 3 dingen voor elkaar hebt kún je er een ring af flexen

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl